""" Skrevet 3. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2011 Nei, det er ikke en skvetteserie. Langt, langt ifra. Lenke til kommentar
Bobbylove Skrevet 3. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2011 Vil en pingle bli mer redd for å gå alene i mørket eller bo alene? Lenke til kommentar
""" Skrevet 3. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2011 Nei, det nekter jeg å tro. Lenke til kommentar
Bobbylove Skrevet 3. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2011 Da tar jeg en titt på piloten takk Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 3. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2011 Vil si at det er en mer ekkel og bisarr serie. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 3. desember 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. desember 2011 Bisarr, ja. Ekkel, hmm enkelte ganger ja, ikke helhetlig. For meg er serien litt i det gulity pleasure-hjørnet sammen med True Blood. Underholdning som har visse svakheter, men som jeg allikevel liker nok til å forsette å se på det. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 3. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2011 (endret) Hvordan har det seg at alle disse døde menneskene viser seg som levende personer etter døden? Altså at de kan snakke med andre levende, og gjøre som andre levende. Som Elizabeth Short. I tillegg til at skadene hun får etter dødsfall ikke er der når hun kommer tilbake igjen. (Har ikke sett episoden ferdig, så kanskje jeg får svar på noe av det). Virker jo på en måte som at de aldri har dødd. Har enormt mange spørsmål om og rundt denne serien Endret 3. desember 2011 av Vertical^ Lenke til kommentar
""" Skrevet 3. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2011 Et stikkord: Huset. Ya man? 2 Lenke til kommentar
bad__ip Skrevet 6. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2011 Skal sjekke ut denne serien så kaster meg på Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 7. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2011 Jeg må innrømme at Rubberman skremmer vannet av meg. Alt annet er bare koko. Lenke til kommentar
""" Skrevet 8. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2011 Hahaha, episode 10. Dæven! Den så jeg faktisk ikke komme. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 8. desember 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. desember 2011 Ble litt mistenksom på de forrige episodene at hun alltid var i huset, men at hun var død så jeg ikke komme. 2 episoder igjen av sesongen nå. Siste sendes 21. desember. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 9. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2011 Mind is blown. Wow. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 9. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2011 Faens fett! Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 9. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2011 Jeg hadde mine mistanker, men måten de bekreftet det på. Wow! dette utvikler seg virkelig til å bli en mine favorittserier: ^^ Lenke til kommentar
""" Skrevet 15. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2011 Ooooooooooooooooooh! Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 15. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2011 Kan ikke tro at det er en ENDA en episode på en og en halv time som venter på oss.. Sinnsykt bra serie! Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 15. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2011 Fadern, jeg henger så langt bak alle. Får aldri sett lenger enn episode fire, og det irriterer meg. Virker som det blir helt hysterisk etter hvert! Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 15. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2011 Fadern, jeg henger så langt bak alle. Får aldri sett lenger enn episode fire, og det irriterer meg. Virker som det blir helt hysterisk etter hvert! Du er så heldig! Skulle ønske jeg kunne se hele serien igjen med uvitende øyne. 1 Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 16. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2011 Hehe, du verden. Da får jeg sette pris på det trege framgangen, da :b Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå