Gå til innhold

Mobil til 2500 (absolutt maks 3000)


Anbefalte innlegg

Etter å ha eid en Huawei U8230 i halvannet år, kjenner jeg at jeg er klar for en forbedring.

Klarer ikke å slenge ut mange tusen på å skulle ha det absolutt nyeste, og lurer derfor hva det beste kjøpet man kan gjøre til ca 2500,- er.

 

Jeg ser at Iphone 3GS er mulig å kjøpe nye direkte fra Apple for 2890,- . Er dette den beste dealen under 3000?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Kjøp den heller hos Lefdal til 2895,-. De har også gratis frakt på kjøp over 1500,-:

 

http://www.lefdal.com/product/telecom-gps/mobiltelefoner/HTCDESIRESBLK/htc-desire-s-sort

Endret av Ruben1987
Lenke til kommentar

 

Kjøp den heller hos Lefdal til 2895,-. De har også gratis frakt på kjøp over 1500,-:

 

http://www.lefdal.com/product/telecom-gps/mobiltelefoner/HTCDESIRESBLK/htc-desire-s-sort

 

Flott Ruben :) . Enda bedre

Lenke til kommentar

Hadde akkurat samme problemstilling for noen uker siden, Jeg ville bruke 2500 på en mobiltelefon. Jeg endte med LG optimus 2X etter anbefaling fra en annen på forumet. Jeg kan ikke si annet enn at jeg er kjempefornøyd! Kjøpte den fra pixmania og roota den en uke etter kjøp. Den har topp hardware, f.eks at den har 1 ghz dual istedet for 3GS sine 600Mhz. Kameraet er utrolig til prisen (8MP og 1080p videofilming). FOrdelen denne har over Desire S er prosessoren, skjermstørrelsen (om det er en fordel med stor skjerm er jo opp til den enkelte å avgjøre), muligens GPUen osv. Byggekvaliteten er også god. Den er solid skrudd sammen og det er ikke brukt mye plast som i enkelte andre telefoner. Merk at dette var en toppmodell for et halvt år siden og det i seg selv stiller store krav til byggekvalitet. Resten får du finne ut av selv. Jeg er hvertfall kjempefornøyd

Lenke til kommentar

hehe, men hvis han har lite penger, kan det være lurt å kjøpe noe billig;) kjøper han zte/huawei har han litt penger til overs å bruke på andre ting;=)

 

edit: hvis du uansett har hatt denne mobilen over et år, kan du jo kjøpe ny mobil med abonnement, å få for eks. sgs2 til en billig penge;)

Endret av agnard
Lenke til kommentar

Linken fra siba kostet da 4100 kr? SG2 er en bedre telefon, men om man ser på rene specs i forhold til pris er 2Xen et bedre kjøp. Angående problemer med den var det noen som hadde problemer med overoppheting og konstant på/av skruing, men jeg, eller forsåvidt ingen på dette forumet, har merket noe til dette. Om man rooter til CM7 kjører den i 2.3.7. Velger å tro at grunnen til at den er så billig er fordi LG driter i å utvikle god software, ergo brukes lite penger på dette og telefonen koster mindre, om man da legger inn tredjepartssoftware vil man sitte med en god telefon til lite penger. Jeg skal imidlertid ikke si meg for sikker på dette :)

 

PS: Jeg baserer meningene mine kun på research jeg gjorde før jeg kjøpte egen telefon. Jeg har så godt som ingen erfaring med andre telefoner som kom de siste 2 årene.

Lenke til kommentar

Selv om du ikke bruker abbonementet er det et mye bedre kjøp, siden du kan låse opp operatørlåsen gratis (hos telenor og netcom i alle fall) og legge det nye abbonementet sitt simkort i skuffen og aldri bruke det.

 

Det er som regel det jeg gjør dersom jeg finner telefonen billigst med et abbonement jeg ikke vil ta i bruk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...