Hawkis Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 (endret) hei Jeg har et ganske stort problem med pc'en min. For et par uker siden var det sånn at når pc`en min koblet til internett ble hele vårt trådløse internett utroligt seint, så jeg og pappa bestemte oss for å levere den til elkjøp så de kunne fikse den... Etter ca en måned fikk vi den tilbake og internettet funket sånn som det skulle. Men ca 2 uker senere fikk jeg problemet at pc`en min ikke kunne koble til internettet i det hele tatt, så etter mye om og men bestemte vi oss for å levere den tilbake. Ca 2 dager etterpå fikk vi den tilbake og internettet funket som det skulle igjen. Men så kom det enda et problem, pc'en min begynte å lage lyder, bli treig, lagge når jeg spilte.osv Så da bestemte jeg meg for å gjenopprette pc`en min til fabrikk instillinger. Jeg trodde dette skulle gå greit med tanke på at jeg hadde gjort dette 3-4 ganger før på den gamle pc`en som også var en HP, men jeg tok feil. Her er det som skjedde da jeg prøvde å gjenopprette pc`en min: Jeg finner et innebygd, enkelt og greit gjenoprettingsprogram og begynner med å velge "gjenoprett pc til fabrikk instillinger". Så begynte den det første gikk helt greit men det var da jeg skulle restarte pc`en det ble et problem... Jo det som skjedde var at da den skulle restarte fikk jeg bare en sort skjerm, jeg bestemte meg for å la den stå i ca 10 min, men det hjalp ikke. Så jeg restarta pc`en. Da kom det opp det som skulle men jeg fikk en error om at pc`en måtte restarte siden den hadde restartet feil under en gjenoppretning jeg gjorde det men fikk bare en sort skjerm. Så starta jeg den opp i safe mode men det gikk heller ikke det stod at jeg ikke kunne gjøre det i safe mode... Da prøvde jeg med f8 da jeg restarta pc`en og fikk opp flere valg. Jeg prøvde noen men ingen hjalp. Nå sitter jeg i et skikkelig klister!! Det hadde hvert flott hvis noen kunne hjelpe meg PS: Si ifra visst dere trenger en video. EDIT: Jeg lot denne sorte skjermen stå over natta og da fikk jeg en liten hvit text i høyre hjørne: Windows 7 build 7600 denne kopien av windows er ikke ekte. Endret 17. november 2011 av CoDFTW Lenke til kommentar
Spuurv Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Hvis du kan få boot'a opp fra noe( Legge windows XP/vista/7 på en minnepenn eller CD), så kan du jo bare formatere pcen. Sånn som jeg ser saken fort så kommer ikke du til å komme deg inn i windows igjen. Så jeg ville formatert. Lenke til kommentar
Hawkis Skrevet 6. november 2011 Forfatter Del Skrevet 6. november 2011 (endret) Hvis du kan få boot'a opp fra noe( Legge windows XP/vista/7 på en minnepenn eller CD), så kan du jo bare formatere pcen. Sånn som jeg ser saken fort så kommer ikke du til å komme deg inn i windows igjen. Så jeg ville formatert. Men hvordan legger man windows 7 på en minnepinne/cd? -Jeg fikk aldri en windows 7 cd med pc`en min. Endret 6. november 2011 av CoDFTW Lenke til kommentar
Spuurv Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Nei, det er noe du må kjøpe. Snakker til deg på PM. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå