Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

[Løst] Problemer med gjenoppretning av windows 7!

Anbefalte innlegg

hei ;)

Jeg har et ganske stort problem med pc'en min.

For et par uker siden var det sånn at når pc`en min koblet til internett ble hele vårt trådløse internett utroligt seint, så jeg og pappa bestemte oss for å levere den til elkjøp så de kunne fikse den... Etter ca en måned fikk vi den tilbake og internettet funket sånn som det skulle. Men ca 2 uker senere fikk jeg problemet at pc`en min ikke kunne koble til internettet i det hele tatt, så etter mye om og men bestemte vi oss for å levere den tilbake. Ca 2 dager etterpå fikk vi den tilbake og internettet funket som det skulle igjen. Men så kom det enda et problem, pc'en min begynte å lage lyder, bli treig, lagge når jeg spilte.osv

Så da bestemte jeg meg for å gjenopprette pc`en min til fabrikk instillinger.

Jeg trodde dette skulle gå greit med tanke på at jeg hadde gjort dette 3-4 ganger før på den gamle pc`en som også var en HP, men jeg tok feil. Her er det som skjedde da jeg prøvde å gjenopprette pc`en min: Jeg finner et innebygd, enkelt og greit gjenoprettingsprogram og begynner med å velge "gjenoprett pc til fabrikk instillinger". Så begynte den det første gikk helt greit men det var da jeg skulle restarte pc`en det ble et problem... Jo det som skjedde var at da den skulle restarte fikk jeg bare en sort skjerm, jeg bestemte meg for å la den stå i ca 10 min, men det hjalp ikke. Så jeg restarta pc`en. Da kom det opp det som skulle men jeg fikk en error om at pc`en måtte restarte siden den hadde restartet feil under en gjenoppretning jeg gjorde det men fikk bare en sort skjerm. Så starta jeg den opp i safe mode men det gikk heller ikke det stod at jeg ikke kunne gjøre det i safe mode... Da prøvde jeg med f8 da jeg restarta pc`en og fikk opp flere valg. Jeg prøvde noen men ingen hjalp.

Nå sitter jeg i et skikkelig klister!! Det hadde hvert flott hvis noen kunne hjelpe meg :)

PS: Si ifra visst dere trenger en video.

EDIT: Jeg lot denne sorte skjermen stå over natta og da fikk jeg en liten hvit text i høyre hjørne: Windows 7 build 7600 denne kopien av windows er ikke ekte.

Endret av CoDFTW
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis du kan få boot'a opp fra noe( Legge windows XP/vista/7 på en minnepenn eller CD), så kan du jo bare formatere pcen. Sånn som jeg ser saken fort så kommer ikke du til å komme deg inn i windows igjen. Så jeg ville formatert.

Men hvordan legger man windows 7 på en minnepinne/cd?

-Jeg fikk aldri en windows 7 cd med pc`en min.

Endret av CoDFTW
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...