Børre Eirik Helgerud Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Perleugle Bildet er fjernet. Beskrivelse: Bildet er tatt i sommer og var en av årets flotteste opplevelser å se ugler ute i det fri og ikke på en foringsplass. Det spørs om jeg får oppleve dette igjen,men man kan jo håpe Evalueringsnivå Visning: Jeg ønsker å vise frem mitt bilde og få hyggelige tilbakemeldinger. Jeg setter pris på om du forteller kort hva du liker med bildet. Link til bildesiden Lenke til kommentar
Astrid E. Saltveit Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Nydelig! Topp skarphet og flott lys. Litt høyt i toppen, kanskje? Lenke til kommentar
Tor r Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Bilde/tekst.5 Farger.5 Lys.5 Tone.5 Teknisk.4 Komp.4 Kreativitet.4 Behandling.4 Totalintrykk.5 Lenke til kommentar
Trond J. Pettersen Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Flott dette, sikkert en opplevelse å komme på skudd hold av denne. Lenke til kommentar
Børre Eirik Helgerud Skrevet 6. november 2011 Forfatter Del Skrevet 6. november 2011 Tusen takk skal dere ha!!!!! Ønsker dere en fin uke også du som har gitt 2 ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg