Razey Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Hei hei Trenger litt hjelp igjen, så eg håper noen her kan hjelpe meg ut ^^ Skal hjelpe 2 venner med å kjøpe pc + oppgraderings deler til en pc. Målet er helst å game lagg free på BF3(high-ultra) uten problemer Pc kommer til å bli mest brukt til gameing, hadde våre greit om dere hadde funnet noen bedre eller billige deler PC: Harddisk - Western Digital Caviar® Black 1TB Hovudkort - ASUS P8P67 PRO B3, Socket-1155 CPU - Intel® Core i5-2500K Processor Kabinett - Cooler Master HAF 932 Advanced Big Tower Størmforsyning - Chieftec Nitro Series BPS-750C 750W PSU DVD - Sony Optiarc DVD±RW Writer, AD-5280S Ram - Corsair Vengeance™ DDR3 1600MHz 8GB CL8 Usikker om grafikk kort :S så trenger litt hjelp her, vil ikkje ha eit veldig dyrt graffik kort (2000-3000) Er oppsette godt nok? Plz svar visst eg bør gjer skifte noe ut Oppgradering til pc: Her er noen deler frå pcen (vanskelig å finna link) CPU - Intel Core 2 Quad q 9550 Hovudkort - Asus p5q Deluxe Strøm - 750w corsair Grafikk - Nividia Geforce Gtx 295 Ram - 4 Gb ram ddr2 ( fant ikkje navnet) Uansett, hva bør eg egentligt skifte her for å spille bf3 godt? Takk for alle some svarer! Lenke til kommentar
SirAmp Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 jeg er ganske sikker på at den gamle maskinen skal kjøre BF3 fint med et nytt skjermkort. dersom du alikevel vil oppgradere hele greia ser det ut som et OK oppsett, men jeg ville gått for et z68 kort istedet for p67. når det gjelder grafikkort til ville jeg valgt et gtx 570 Lenke til kommentar
Razey Skrevet 6. november 2011 Forfatter Del Skrevet 6. november 2011 Takk for reply Høres denne bra ut ^^? Gainward GeForce GTX 570 1280MB PhysX på den gamle pc, trenger eg bare å skifta skjermkorte for alt skal gå ok på bf3? Lenke til kommentar
jaczdani Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Hei Jeg har nokså likt oppsett på pcen din over med i5 2500k, og jeg har da dette skjermkortet http://www.dustinhome.no/gigabyte-geforce-gtx-560-oc-1gb-pci-e-dvi-hdmi-batman-game/product/5010596559 Det spiller jeg BF3 med full oppløsning og alt på ultra uten problemer, hvis du er ute etter et billig skjermkort. Lenke til kommentar
Razey Skrevet 6. november 2011 Forfatter Del Skrevet 6. november 2011 Okay nå he eg bestilt 2 nye pcer + oppgradering Velgt dette skjermkorte: Gainward GeForce GTX 570 1280MB PhysX håper det er godt nok + det var på tilbud hihi Her er bilde av bestilinga :o Gleder meg Visst det er noge eg burde ha gjort, så fortell Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå