Nickkk Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Heisann, jeg ville gjerne ha anbefalinger fra objektive kilder - altså et forum Eneste jeg finner når jeg søker på google er fra andre agenter og universitetet og de skryter gjerne på seg for å få det il å høres bedre ut. Jeg har hørt mye om økonomi studiene i London, men jeg er ikke noe særlig glad i England eller storbritania generelt. Så jeg lurte på om det er noen som kan anbefale en skole/sted hvor man kan studere innenfor økonomi hvor man ikke fryser til is på vinteren hvor det bare er sol 2 timer om dagen sånn som her i Norge (Jeg blir nemmelig ganske deprimert av det! hehe) Varmt sted (Trenger ikke være noe ala Thailand, bare ikke snø...), kvalitet på skolen/studiene, miljø og ikke et sted hvor bedrifter skuer deg senere fordi du valgte å studere på et "slikt" sted. Takker på forhånd! Nick. Lenke til kommentar
Nickkk Skrevet 5. november 2011 Forfatter Del Skrevet 5. november 2011 Har lest litt om Hawaii Pacific University for å muligens søke på bachelor finans der, noen erfaringer eller som vet noe om det universitetet ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå