Lotzen Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Hei! Skal ha meg nytt skjermkort til dataen min, og er veldig i stuss! Akkurat nå har jeg et GTX 460, men dette holder ikke mål til BF3, og sikkert ikke helt mål til MW3, så da må jeg ha nytt. Akkurat fått ny CPU, i7 2700k, så rekner med det ikke blir CPU'en det står på. Så lurer på hvilke skjermkort dere anbefaler? Tenker på prisklassen 2000 - 4000, og gjerne CF eller SLI, om dere mener dette blir bedre ytelse på. Har selv sett på to kort; GTX 580 eller Radeon HD6970, og evt. kjøre CF på 6970 etterhvert. Men vil ha innspill! Setter pris på all hjelp. Lenke til kommentar
SirAmp Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 for BF3 er det Nvidia som gjelder, av de to ville jeg gått for 580 Lenke til kommentar
Lotzen Skrevet 5. november 2011 Forfatter Del Skrevet 5. november 2011 Ja, men tenker vel ikke spesifikk på BF3. Tenker litt på fremtiden, og kommer nok til å spille mest MW3, men så klart en del BF3 og. Men tenker på god ytelse en stund fremover. Lenke til kommentar
zebe Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Nvidia kommer om kort tid med Kepler kortene, så det kan være lurt å vente. Lenke til kommentar
Lotzen Skrevet 5. november 2011 Forfatter Del Skrevet 5. november 2011 Kunne du forklare meg litt bedre hva disse kepler kortene er for noe? Hvilke specs de er forventet å ha, og i hvilken prisklasse? Eller vet ingen ennå? Lenke til kommentar
zebe Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 (endret) Kunne du forklare meg litt bedre hva disse kepler kortene er for noe? Hvilke specs de er forventet å ha, og i hvilken prisklasse? Eller vet ingen ennå? Ingen vet noe om specs ennå, men det blir annonsert i desember av nvidia. Det eneste vi vet nå er at kortene vil yte 3-4 ganger mer per watt enn fermi. Kortene vil ikke være tilgjengelig før tidlig 2012, og prisnivået vil vel være omtrent det samme som 5xx serien er nå. Endret 5. november 2011 av zebe Lenke til kommentar
Lotzen Skrevet 5. november 2011 Forfatter Del Skrevet 5. november 2011 All right, takk for hjelp. Tror jeg oppgraderer CPU'en og kjøper nytt hovedkort, men venter med skjermkort. Prisen vil nok reduserest på de andre skjermkortene også, så satser på det! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå