Gå til innhold

tv: Den lille Apple tv-tråden (les første innlegg)


Anbefalte innlegg

Hva er beste måten å streame video fra en windows-server(uten skjerm, mus eller tastatur) til Apple TV3? Gitt at servern er for svak for plex-transcoding. 

Prøv appen Infuse. Bruk airplay for å streame til apple-tv.

Merk at DTS ikke støttes over airplay, men ellers tar den det meste av video- og lydformater.

Endret av Solaar
Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
Videoannonse
Annonse

Plutselig har nrk tv (Nrk super) sluttet å vise direkte tv. Når eg velger nrk super via direkte så kan eg kun velge det som nettopp er sendt. Eg kan derimot da spole fram hvis eg har komt inn på det programmet som sendes akkurat nå. Og da går det direkte...

 

Er det noen andre som opplever dette? 

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Herrefred. Får ikke logget inn på butikken med min Apple boks. Når jeg blir bedt om å bekrefte innlogging med Macbooken, får oppgitt en 6-sifret kode og taster denne inn på boksen...så hopper den tilbake til der jeg skriver inn mail adressen.

 

Noen som har vært borti dette? Er en fabrikk resetting løsningen?

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Har en ATV2 med Kodi som jeg bruker mest til streaming av sport. Sliter med at HD sendinger har jevne småhopp slik at det på en måte flyter men likevel særdeles slitsomt å se på. Streamene fra samme tjenester flyter godt på min iMac (til tross for at ATV2 er koblet via ethernet og iMac'en går på AC Wifi. Jeg vurderer nå en ny boks (feks NVIDIA SHIELD).

 

1) Noen som bruker ATV2 som kan fortelle meg at jeg KAN få god stream i HD selv på ATV2? Eventuelt hvordan? Reinstall/clean install av siste KODI?

 

2) KODI støtter vel heller ikke lenger IOS og man må bruke en eldre versjon?

3) Hva med ATV4 istedenfor SHIELD? Er det ikke tungvint med KODI på ATV4? Har lest at man gjør sideloading uten at jeg helt skjønner hva det innebærer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...