nkmolnes Skrevet 16. august 2012 Del Skrevet 16. august 2012 Nice. Takker for svar. Kjøpte meg uansett ny Apple tv i dag for å få 1080 p. Men har tenkt og bruke den gamle 2 gen Apple tven i et annet rom. Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 16. august 2012 Forfatter Del Skrevet 16. august 2012 Det er jo en ypperlig anledning til å leke seg litt med jailbreak og teste ut de forskjellige mulighetene det gir. Lenke til kommentar
stonhans Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 Er det mulig å koble Logitech Z-5500 med Apple TV via optisk kabel? Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 3. september 2012 Forfatter Del Skrevet 3. september 2012 Så lenge det er optisk inngang på Z-5500 (og det regner jeg med at det er), så er svaret ja 1 Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 24. september 2012 Del Skrevet 24. september 2012 Update til 5.1 kom i kveld. Ikke noe nytt unntatt Shared Photo Streams. Lenke til kommentar
Duckhunter Skrevet 15. oktober 2012 Del Skrevet 15. oktober 2012 Hei, noen som har info om netflix-app kommer til denne når dette blir tilgjengelig i norge? Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 6. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2013 (endret) Jailbreak på vei til 3 gen Apple-tv, software 5.2 (ios 6.1). Gode nyheter! Da ble det som jeg mistenkte, det måtte en ny iphone til før noen gadd å bruke tid på å jailbreake nye ios. Endret 6. februar 2013 av Solaar Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 7. februar 2013 Del Skrevet 7. februar 2013 Aweeesome! DET gleder jeg meg til altså! Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 13. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2013 Da er jb for 5.2 klar og firecore har sluppet ny versjon av sin software, nå bl.a med støtte for Bluetooth. http://blog.firecore.com/post/43012930684/atv-flash-black-2-2 Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 16. februar 2013 Del Skrevet 16. februar 2013 Men ikke for ATV 3 1080p vel? Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 16. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2013 Nei dessverre Lenke til kommentar
Duckhunter Skrevet 23. februar 2013 Del Skrevet 23. februar 2013 (endret) Men ikke for ATV 3 1080p vel? Nei dessverre Må bare spørre ut av uvitenhet, men Apple TV 3 er ikke det samme som Apple TV 3 1080P? Finnes det to forskjellige versjoner av denne (ATV3), hvor den ene får JB og den andre ikke? Edit: Glem det, ser at det er snakk om firecore sin software Endret 23. februar 2013 av Duckhunter Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 23. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2013 Finnes bare en versjon av atv3, den støtter 1080p, noe atv2 ikke gjør. Til gjengjeld finnes det pr dags dato ingen jailbreak tilgjengelig for atv3. Lenke til kommentar
Duckhunter Skrevet 24. februar 2013 Del Skrevet 24. februar 2013 Var det jeg også egentlig visste, bare jeg som hadde et øyeblikk med total forvirring. Har en ATV3, og venter i spenning på en jailbreak til denne Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 17. april 2013 Del Skrevet 17. april 2013 Ingen som vet noe mer om jailbreak til ATV3? Lenke til kommentar
KANE2009 Skrevet 18. april 2013 Del Skrevet 18. april 2013 Satt og ventet på dette et halvt år før jeg ga opp. Ser ikke ut som noen er noe nærmere enn når jeg gikk over til HTPC igjen. Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 9. mai 2013 Del Skrevet 9. mai 2013 Har ikke så mye peiling på Apple TV så mulig jeg spør litt dumt men.. Er det ikke best å kjøpe 3.gen og speile MBP for så enten spille filer direkte eller via f.eks Plex? Istedet for å jailbreake 2'ern? Lenke til kommentar
SuLT4X Skrevet 27. juni 2013 Del Skrevet 27. juni 2013 Jeg må bare dele med dere ett helt genialt oppsett som jeg kjører, vett ikke om det er nevnt i noen av de andre sidene siden jeg bare har skummet gjennom. Jeg trodde jeg hadde gjort tidenes bomkjøp når jeg kjøpte meg en atv 3, men kjøpte meg netopp en andre:) Jeg har da altså to apple tver, en til soverom og en til stue. Nede i kjelleren har jeg satt opp en pc som tar seg av håndtering av filer, om det skal være filmer, musikk eller serier, jeg har fikset slik at den kjører oppdateringer hver 12 time, og får ned det ferskeste av det jeg selv har satt opp. På pcen i kjelleren har jeg innstallert plex media server, så når f.eks. Modern family har blitt lastet ned, så legges den direkte inn i plex. På ipaden har jeg lastet ned plex, slik at alt jeg har nede i kjelleren kommer opp på skjermen på ipaden, med metadata og det hele, ala plex style rett inn på ipaden. Og her kommer det fine: plex appen har støtte for airplay, så dermed kan jeg se gjennom hele bibioteket på ipaden, og sette på en film direkte fra senga og strømme den direkte på tven. Noen flere fine funksjoner denne plex appen har, er nedlasting av alt innhold i bibliotek for å så se dette i offline mode osv. Og for en litenpeng kan du til og med være på hytta og streame innholde som du har hjemme på pcen, anbefales på det sterkeste! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå