wil Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 (endret) Hei. Jeg har reinstallert Windows på en laptop. Siden at jeg ikke fikk til å kjøre recovery da, så måtte jeg installere Windows. Dette gikk greit, men så har det seg slik at det ligger en Recovery partisjon på maskina, som det er veldig lite plass på igjen nå, men jeg finner ikke filen/filene som tar så mye plass. Jeg har prøvd med å ta med skjulte filer, men allikevel kommer det ikke fram noe ekstra. Hvorfor er det slik da? Håper noen har svar. Maskina bruker forresten Windows 7 Ultimate 32 Bit. Hilsen. wil. Endret 5. november 2011 av wil Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Fordi du må tilordne partisjonen en stasjonsbokstav før du kan "se" den. Dette gjør du i diskbehandling. Lenke til kommentar
wil Skrevet 5. november 2011 Forfatter Del Skrevet 5. november 2011 Vel. Den har jo en bokstav. Jeg finner den i "Datamaskin", og jeg kommer inn på partisjonen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Om du skal frigjøre den plassen og siden du ikke fikk til å kjøre recovery, er det jo bare å slette hele partisjonen. Lenke til kommentar
Phyltre Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 (endret) Ehhh? Hvis jeg skjønner deg riktig leter du etter noe på en skjult partisjon? Hvorfor? Recovery partisjoner er som regel skjult og det er en grunn til det. Tommelregel, ikke fiks på noe som virker. Har du lite plass på hardisken din brenn ut på dvd plate eller ta backup og slett. Eventuellt skaff deg en ekstern disk (gjøres på eget ansvar da jeg har dårlig erfaring med slike løsninger) Endret 6. november 2011 av Phyltre Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Du kan bruke f.eks ett program som heter spacemonger, da får du ett grafissk bilde av filstørrelsen på alle filene dine. Lenke til kommentar
helsten2 Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Anbefaler Free Disk Usage Analyzer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå