Daniel-san Skrevet 13. august 2003 Del Skrevet 13. august 2003 og jeg tipper ingen her inne klarer å si meg hva som er galt : har Tsunami codecs pakka (har prøvd Nimo og Ace før) , Zoom Player, DivX Player, Winamp 3, Media Player og BS Player. Ingen kan spille av filmene mine knirkefritt. Vi snakker om DivX og Xvid filmer som er lastet ned fra nett. Når jeg spiller av, hakker filmen til tider, og i noen tilfeller blir lyden usynkronisert. Har prøvd FFDShow og ReClock også..... :-? Filmene spilles av uten probs på en vanlig bærbar. Mine specs er : P4 2,4 Ghz 1 GB Ram Radeon 9700 Pro Lenke til kommentar
LuftWaffel Skrevet 13. august 2003 Del Skrevet 13. august 2003 Bare en ting som hjelper på htpc'n min når det skjer, og det er formatering og en "clean" install av codecer og windows. Og for all del, unngå codecpakkene. Les denne: http://www.inmatrix.com/articles/mediasetup.shtml Lenke til kommentar
Daniel-san Skrevet 13. august 2003 Forfatter Del Skrevet 13. august 2003 Takker, skal lese den Lenke til kommentar
VATN Skrevet 30. august 2003 Del Skrevet 30. august 2003 samme skjedde med meg, alt eg trengte og gjere vaar å bruke scan disk og so gjekk alle filmane som hakka møkk igjen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå