appelsinbrus Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 (endret) Satser på at dette er rett forum.. Kjøpte oss ny fasttelefon her om dagen, for å kunne se nummeret til de som ringer. Får montert denna skiten, og så ringer det. Men intet nummer vises. Trykker på rett knapp, ingen ting skjer. Så må man jo lese litt mer i den der boka som fulgte med, og der står det at man faktisk må abbonere på tjenesten "nummervisning". Dette trengte jeg ikke da jeg kjøpte meg mobil, og det kunne ikke falt meg inn midt på natta i dyp pillerus at jeg skulle trenge å betale for en ekstra tjeneste for å kunne vise innkommende nummer på fasttelefon med display. Er dette tilfellet for alle slike telefoner, eller er det bare Doro som skal tjene noen ekstra kroner? For om det ikke er slik på andre telefoner, skal de jammen få tilbake hele skiten, også kjøper vi en ny. Endret 5. november 2011 av appelsinbrus Lenke til kommentar
Ayb Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Det er slik ved alle fasttelefoner ja. Du må betale Telenor eller hva du bruker for å få frem nummeret Lenke til kommentar
tiboine Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 yep det er korrekt. når vi fikk oss slik telefon for vel 15 år siden en gang, så mener jeg å huske at det kostet 29kr/mnd. ingen anelse om hva det koster nå Lenke til kommentar
appelsinbrus Skrevet 6. november 2011 Forfatter Del Skrevet 6. november 2011 Talentløst at ikke det ikke informeres om dette på salgsannonsen for telefonen. Misvisende i beste fall. Stod ikke et pip om det der at man måtte abonnere på noe som helst. Derimot stod det "nummervisning når noen ringer deg". Thanks a lot, Lefdal. Lenke til kommentar
zetlitz Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Talentløst at ikke det ikke informeres om dette på salgsannonsen for telefonen. Misvisende i beste fall. Stod ikke et pip om det der at man måtte abonnere på noe som helst. Derimot stod det "nummervisning når noen ringer deg". Thanks a lot, Lefdal. Telenor.no: "Med Hvem Ringer ser du hvem som har ringt hvis du er opptatt eller ikke rekker telefonen. Månedspris: 0,- Tjenesten er inkludert" Om du har en annen operatør så kan det være andre rutiner og priser. Dette har uansett ingenting med Lefdal å gjøre, så du har ingen grunn til å være misfornøyd med de. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Hvem Ringer er inkludert på alle abonnement nå, men har du et gammelt abonnement må du bare "oppdatere" det for å få tjenesten. Bare å ringe Telenor så ordner de det. (har du en annen operatør, så ta kontakt med dem) Lenke til kommentar
appelsinbrus Skrevet 9. november 2011 Forfatter Del Skrevet 9. november 2011 Hvem Ringer er inkludert på alle abonnement nå, men har du et gammelt abonnement må du bare "oppdatere" det for å få tjenesten. Bare å ringe Telenor så ordner de det. (har du en annen operatør, så ta kontakt med dem) Ventelo skulle nå i allefall ha 25 kr måneden for å slå det på.. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Hvem Ringer er inkludert på alle abonnement nå, men har du et gammelt abonnement må du bare "oppdatere" det for å få tjenesten. Bare å ringe Telenor så ordner de det. (har du en annen operatør, så ta kontakt med dem) Ventelo skulle nå i allefall ha 25 kr måneden for å slå det på.. Ja, kom kanskje ikke tydelig nok fram, men det var Telenor sine abonnement jeg mente. Rimeligere leverandører henter ofte igjen prisforskjellen ved å ta betalt for tilleggstjenester. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå