TheRocky Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Heihei folkens Hva syntes dere? Er det bedre å være uthvilt før en stor prøve/test eller en kamp? Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 (endret) Nei Bedre enn hva? Endret 5. november 2011 av Sebbe Lenke til kommentar
TheRocky Skrevet 5. november 2011 Forfatter Del Skrevet 5. november 2011 (endret) å ikke være uthvilt. Er det sånn at presentasjons din er bedre dersom du er uthvilt eller har det ikke noe så? Endret 5. november 2011 av loliap Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Tror vi trenger en poll for dette. Lenke til kommentar
TheRocky Skrevet 5. november 2011 Forfatter Del Skrevet 5. november 2011 (endret) Forskere mener at det er usunt for helsen å sove lenge, klikk her for å lese saken Endret 5. november 2011 av loliap Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 forskere mener forskjellig utifra hvem du spørr. Men jeg føler jeg har samme prestasjon uansett. Etter 3-4 år med testing har jeg kommet frem personlig at 5-6 timer søvn funker fjell. Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Heller 8 timer i sengen før prøve enn 8 timer på en sykkel... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Har merket at med rundt 5 timer søvn har funket bedre enn 8-9 timer søvn. Har da riktignok drukket en del koffein. Viktig å være årvåken, føler jeg blir sløv og vass om jeg sover for lenge. Lenke til kommentar
Cemi Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Bedre å være uthvilt. Føler det beste er å sove ca. normalt ~8 timer. Merker også at dersom man sover for lenge så blir man bare ekstra trøtt når man våkner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå