Gå til innhold

[Løst] Noen bedre enn NetComs 3 mnd-tilbud?


Anbefalte innlegg

Fått med meg at det er flere operatører som frister med tilbud som gjelder i 3 mnd, 6 mnd eller hvor lenge det er.

 

Men er det noen som slår NetCom hvis jeg vil ha "fri bruk" av datatrafikk, og har et veldig beskjedent forbruk av ringetid og sms?

 

NetCom ligger på 79 kr/mnd for de første 3 mnd.

 

Jeg er overhodet ikke interessert i å fortsette med NetCom etter 3 mnd hvis jeg slår til på dette tilbudet.

 

Kan jeg bare si opp abonnementet i god tid i forveien, og ordne det sånn at jeg har en annen operatør klar fra datoen som avtalen med NetCom går ut?

 

Hvis jeg hadde slått til på tilbudet nå, kan denne 3 mnd perioden gå fra f.eks. 15. nov til 15.feb? Eller er det fra 1. i en mnd?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg gikk over til Chess for ikke lenge siden, de har da 199,- i mnd for fri bruk, Chess er da det eneste selskapet som faktisk har FRI bruk. Dette tilbudet til Chess varer også frem til 1. April. Jeg har vært super fornøyd med dette så langt og ser ingen grunn til å endre min mening enda.

 

 

Så jeg anbefaler Chess, ja de har en månedspris på 199,- men som sagt de er den eneste telefonoperatøren som har FRI bruk, men det skal godt gjøres å overskride 20.000 SMS og MMS, samt 7 GB med datatrafikk. Gjør du dette, bruker du telefonen for mye.

Lenke til kommentar

[...]

 

Men er det noen som slår NetCom hvis jeg vil ha "fri bruk" av datatrafikk, og har et veldig beskjedent forbruk av ringetid og sms?

 

[...]

 

Hvis forbruket av ringetid og sms er *veldig* beskjedent kan det lønne seg å hoppe på onecalls tilbud om fri data til og med 31. mars 2012.

Har du mindre enn 90 sms og 120 minutter prating blir det kun 0,59 pr. samtale med fakturabonnementet. Neste trinn er grunnpakka til 99,- hvis jeg husker rett.

Bruk ellers priskalkulatoren på eksempelvis mobilen.no hvis du har høyere forbruk, men utelat databiten.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...