kalllee Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 jeg har tenkt og bestille NETGEAR Dual Band 900 Wireless-N Router. hvilket modem må jeg ha?? har 15 mb nett fra telenor Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Du har vel allerede et modem fra telenor?? Lenke til kommentar
kalllee Skrevet 6. november 2011 Forfatter Del Skrevet 6. november 2011 Du har vel allerede et modem fra telenor?? det er en ruter med innebygd modem tror jeg. er ikke så flink med dette:) Lenke til kommentar
jigaplow Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Telenor skal ha modem og rutere og sånn som holder til det dere kjøper fra dem, no problem Lenke til kommentar
kalllee Skrevet 6. november 2011 Forfatter Del Skrevet 6. november 2011 Vil ha denne ruteren. Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Bare å kjøpe den routeren det. Du henger den bare bak modemet du allerede har. Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Det trådstarter må være klar over, er at de blir dobbel forwarding av porter ved bruk av enkelte programmer. Dette kan unngås ved å sette routermodemet i bridge eller forwarde alle portene til netgearrouteren. Det er også mulig å bruke Netgear som aksesspunkt, men det er vel en dårlig løsning i forhold til at den har best router.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå