K N Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 (endret) Hei, Jeg har gjort utallige google søk på et problem som irriterer meg. En kompis av meg kjøpte seg ny spiller i bilen og kunne da lett spille musikk via spotify, og ikke musikk som er lagt inn via iTunes. Jeg prøvde det samme, men måtte trykke på play på spotify for at det skulle fungere. Noen ganger klarte jeg å skifte låt, andre ganger ikke. Jeg slettet deretter all musikken i iTunes, og synkroniserte med iPhonen. Nå vil den ikke i det heletatt. Den kobler til, og begynner å spille, men det står "No volume available" eller noe sånt. Skikkelig plagsomt. Kobler ut og inn, og telefonen detekterer jo spilleren ved at den begynner å lade og at det står "No Songs" når den leter etter musikk. Tar jeg på pause i Spotify kommer det "PAUSE" i displayet, og når jeg trykker på play blir liksom det borte. Får ikke byttet sang eller noe. Noen som er kjent med dette problemet? Må jeg virkelig kjøpe meg ny spiller? Hvorfor fungerte det når jeg hadde musikk på iPhonen da? Setter pris på eventuelle løsninger eller som kan ha en anelse om hva som skaper dette problemer. Takk Endret 6. november 2011 av cyclo Emnetittel forbedret Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Bluetooth eller kabel du bruker da? Jeg kan gjøre enten eller, eller begge deler (fordel hvis jeg trenger litt strøm uten å skifte source på spilleren ved inn-/utkobling), evt. ha en iPhone koblet til for lading mens en annen spiller musikken Lenke til kommentar
K N Skrevet 5. november 2011 Forfatter Del Skrevet 5. november 2011 Jeg har koblet til med kabel. Er en uoriginal kabel som fulgte med når jeg kjøpte bilen, hehe. Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Du kan jo prøve med kabelen som fulgte med bilen hvis du er i tvil på det, men som sagt, både før og etter iOS5-oppdateringa har min funket uten problemer.. Hva slags spiller er det? Lenke til kommentar
K N Skrevet 6. november 2011 Forfatter Del Skrevet 6. november 2011 Jeg kan prøve en annen en, men tror ikke det skal ha noe å si. Det er en Pioneer DEH-P4100SD. Noen andre forslag? Lenke til kommentar
K N Skrevet 7. november 2011 Forfatter Del Skrevet 7. november 2011 Hjalp forresten ikke med den andre kabelen (originale) som antatt. Lenke til kommentar
K N Skrevet 7. november 2011 Forfatter Del Skrevet 7. november 2011 Noen som har forslag? Må jeg virkelig ha nyere spiller? Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Har du prøvd med en annen iPhone? Og du har sjekket at det er i orden når du kobler den til andre enheter som f.eks dockingstasjon/heandset? Lenke til kommentar
K N Skrevet 9. november 2011 Forfatter Del Skrevet 9. november 2011 Hei, Takk for svar. Det har som sagt fungert tidligere, men ikke nå mer. Kan uten problemer lade telefonen. Har ingen dockingstasjon å sjekke opp mot. Har også testet en annen iPhone :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå