Gå til innhold

[iPhone] Spotify ustablit når tilkoblet stereo i bil

K N

Anbefalte innlegg

Hei,

Jeg har gjort utallige google søk på et problem som irriterer meg. En kompis av meg kjøpte seg ny spiller i bilen og kunne da lett spille musikk via spotify, og ikke musikk som er lagt inn via iTunes. Jeg prøvde det samme, men måtte trykke på play på spotify for at det skulle fungere. Noen ganger klarte jeg å skifte låt, andre ganger ikke. Jeg slettet deretter all musikken i iTunes, og synkroniserte med iPhonen.

Nå vil den ikke i det heletatt. Den kobler til, og begynner å spille, men det står "No volume available" eller noe sånt. Skikkelig plagsomt. Kobler ut og inn, og telefonen detekterer jo spilleren ved at den begynner å lade og at det står "No Songs" når den leter etter musikk. Tar jeg på pause i Spotify kommer det "PAUSE" i displayet, og når jeg trykker på play blir liksom det borte. Får ikke byttet sang eller noe.

Noen som er kjent med dette problemet? Må jeg virkelig kjøpe meg ny spiller? Hvorfor fungerte det når jeg hadde musikk på iPhonen da? Setter pris på eventuelle løsninger eller som kan ha en anelse om hva som skaper dette problemer.

Takk :)

Endret av cyclo
Emnetittel forbedret
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...