PeanutManiac Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Dere som har sånn peiling.. Jeg skulle hatt en stasjonær til dagligdags bruk + litt spilling. Skal kun spille lettere spill som f eks LoL. Budsjettet er rundt 4000. Er det i det hele tatt mulig, eller må jeg gå opp til 5000? Trenger ikke mer enn 30 FPS. Har alt av utstyr liggende(mus, skjerm etc.). Vil helst unngå å bygge selv, men hvis jeg må kan jeg dra en kompis ned i hybelen, låse ham inn og håpe at dataen står ferdig montert når jeg låser opp. Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 http://www.netshop.no/Avdelinger/Netshop-PC/Netshop-Gamer/NetShop-Gamer-PC-til-under-5000,--Kraftig-og-rimelig-spillmaskin-45040-p0000157869.aspx Lenke til kommentar
PeanutManiac Skrevet 6. november 2011 Forfatter Del Skrevet 6. november 2011 Ser veldig grei ut den, men finnes det noen billigere alternativ? Jeg vet 100% sikkert at jeg ikke kommer til å få en trang til å spille noen nyere spill på den. Lenke til kommentar
OleAnders Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 (endret) Jeg er sikkert litt sent ute med et forslag men hvis du ikke har bestemt deg enda er denne pcen veldig bra for en LITEN pris! http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=646347 AMD A6-3600(quad core!) , 6GB RAM, 1TB HD, Radeon HD6530D, DVD±RW, USB 3.0, Win7HP64 Endret 6. desember 2011 av OleAnders Lenke til kommentar
OleAnders Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Dere som har sånn peiling.. Jeg skulle hatt en stasjonær til dagligdags bruk + litt spilling. Skal kun spille lettere spill som f eks LoL. Budsjettet er rundt 4000. Er det i det hele tatt mulig, eller må jeg gå opp til 5000? Trenger ikke mer enn 30 FPS. Har alt av utstyr liggende(mus, skjerm etc.). Vil helst unngå å bygge selv, men hvis jeg må kan jeg dra en kompis ned i hybelen, låse ham inn og håpe at dataen står ferdig montert når jeg låser opp. JA det er mulig! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå