skjelsba Skrevet 13. august 2003 Del Skrevet 13. august 2003 Jeg ble svak for c100 da jeg var innom telebutikken her i går og ente opp med å kjøpe den. Virkelig en flott telefon! Men det er en ganske irriterende ting; når den er i "stillemodus" vibrerer den ikke når en får meldinger! Skikkelig irriterende. Noen som vet om det kan fikses på? Telefonen skal vistnok være lik sgh-s100, men i en annen innpakning. Lenke til kommentar
genser Skrevet 13. august 2003 Del Skrevet 13. august 2003 jeg merket det samme når jeg hadde T100. I stedet for å sette den på stille kan du gå inn på alternativene for lyd og sette meldinger og ringin på "vibrer".. tar lengre tid, men eneste løsningen jeg fant... Lenke til kommentar
skjelsba Skrevet 13. august 2003 Forfatter Del Skrevet 13. august 2003 jeg merket det samme når jeg hadde T100. I stedet for å sette den på stille kan du gå inn på alternativene for lyd og sette meldinger og ringin på "vibrer".. tar lengre tid, men eneste løsningen jeg fant... Jeg kan ikke sette ringing til vibrer, bare meldinger. Så jeg har valget: ringe med lyd og sms med vibrering, eller vibrering på samtaler og stille på sms. Teit! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå