Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Anbefalte innlegg

Nå er jeg forresten også ganske sikker på at søsteren hennes liker meg. Hun er veldig sjenert når jeg er i nærheten, og idag stod hun og snakket med en venninne når jeg gikk forbi (Hilser ikke på hun eller noe sånt) da venninnen plutselig sier "Hun liker deg" og jenta ble litt sjenert :S

Postet av anonym: bd55636fab8080a5b54fc28f5270458a

Jeg skjønner ikke hva du venter på.

Søsteren til jenta jeg liker liker meg, det er hun jeg mente.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja. :D

Du har to heite kandidater. Du kan boltre deg som du vil, mann!

(Nå ble det forhåpentlig vis riktig.)

Endret av Anskar
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ja. :D

Du har to heite kandidater. Du kan boltre deg som du vil, mann!

(Nå ble det forhåpentlig vis riktig.)

¨

Skjønner jo det, men har ikke veldig mye følelser for søsteren, og jeg har masse følelser for den andre jenta. Hvis jeg evt. ville gått for søsteren ville jeg hatt en ganske rar følelse når jeg kommer hjem til henne og ser jenta og så videre.

Lenke til kommentar

Skjønner jo det, men har ikke veldig mye følelser for søsteren, og jeg har masse følelser for den andre jenta. Hvis jeg evt. ville gått for søsteren ville jeg hatt en ganske rar følelse når jeg kommer hjem til henne og ser jenta og så videre.

Hvilke følelser du har veit du aldri før du er blitt rettelig godt kjent med dem. I utforskealderen bør du egentlig si ja-takk til alt, ikke tenk vil få og sånn, for det vil komme til å snu seg mange ganger før du er ved målet (om du skjønner?).

Lenke til kommentar

Hvilke følelser du har veit du aldri før du er blitt rettelig godt kjent med dem. I utforskealderen bør du egentlig si ja-takk til alt, ikke tenk vil få og sånn, for det vil komme til å snu seg mange ganger før du er ved målet (om du skjønner?).

Skjønner, men nå er jeg jo også ganske godt kjent med jente nr.1, før jeg begynte å chatte med henne på Facebook hadde jeg absolutt ingen følelser for henne. Er vel ganske forvirrende må jeg si, men de fleste sier jo gå for den du liker best :S

Lenke til kommentar

Skjønner, men nå er jeg jo også ganske godt kjent med jente nr.1, før jeg begynte å chatte med henne på Facebook hadde jeg absolutt ingen følelser for henne. Er vel ganske forvirrende må jeg si, men de fleste sier jo gå for den du liker best :S

Gå for den du liker best kan du gjøre etter at du har prøvd begge. ;)

:thumbup:

Lenke til kommentar

Gå for den du liker best kan du gjøre etter at du har prøvd begge. ;)

Blir ikke det litt dumt hvis jeg evt skulle hatt noe på gang med søsteren, gjort det slutt og så prøvd meg på søster 2? Hvis ikke liker jeg forresten bedre tanken å prøve seg på den du liker best først og så den andre ;)

Lenke til kommentar

Blir ikke det litt dumt hvis jeg evt skulle hatt noe på gang med søsteren, gjort det slutt og så prøvd meg på søster 2? Hvis ikke liker jeg forresten bedre tanken å prøve seg på den du liker best først og så den andre ;)

Alle saker har minst to sider, og alle dummer seg ut i blant. Du er i utforskningsalderen, alvoret begynner ikke før du er 18/20.

Om du liker jenter bedre enn chatting på diskusjon.no, så vet du hva du har å gjøre nå.

Lenke til kommentar

Var jeg stygg med deg nå?

Egentlig ikke for nå bestemte jeg meg faktisk for å spørre jenta om hun vil finne på noe imorgen så fort hum logger på hvis hun takker nei prøver jeg meg på søsteren & move on with life.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...