Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Står det et navn? Eller bare i et forhold?

Stod et navn men hun forandret det tilbake, og jeg spurte og hun sa at det bare var kødd. =)

Postet av anonym: bd55636fab8080a5b54fc28f5270458a

Der ser du! :)

Spør om hun kan tenke seg å skrive ditt navn der i stedet.

Lenke til kommentar

Står det et navn? Eller bare i et forhold?

Stod et navn men hun forandret det tilbake, og jeg spurte og hun sa at det bare var kødd. =)

Der ser du! :)

Spør om hun kan tenke seg å skrive ditt navn der i stedet.

Haha, nei, stol på meg, det ville blitt veldig rart =) Det er som å spørre henne om å bli sammen uten at jeg kjenner henne ;)

Lenke til kommentar

Haha, nei, stol på meg, det ville blitt veldig rart =) Det er som å spørre henne om å bli sammen uten at jeg kjenner henne ;)

Nei, jeg er ikke enig. Det ville bare bli sett på som en spøk, kødd light.

Og i all god spøk ligger det alltid masse alvor under.

Lenke til kommentar

Slutt nå med den gangen din rundt grøten! Samme hvor mange andre personer hun omgir seg med, gå rett bort til henne og si:

Hmmm. Jeg tror jeg er litt sånn forelsket i deg.

Vil du bli sammen med meg?

Hehe liker holdningen. Men det der funker ikke, hvis du ikke har et glimt i øynene.

Det kan bli sett på som til dels sært og rart :p

Lenke til kommentar

Hehe liker holdningen. Men det der funker ikke, hvis du ikke har et glimt i øynene.

Det gjenstår å se. Det viktigste er å gjøre det. Uansett utfall vil det bli lagt merke til der konklusjonen vil være: Svært modig gjort. Jenter faller for sånt, sjøl om det dag én bare blir sett på som en morsomhet.

Lenke til kommentar

Det gjenstår å se. Det viktigste er å gjøre det. Uansett utfall vil det bli lagt merke til der konklusjonen vil være: Svært modig gjort. Jenter faller for sånt, sjøl om det dag én bare blir sett på som en morsomhet.

Nå vet jeg ikke hvor gammel du er, og hvordan ting var i din tid, men det er nok ikke sånn lenger. I den alderen jeg er i nå begynner de fleste forhold å bli litt seriøse, og varer i noen måneder. Altså ikke barneskolen hvor du bare går bort til jenta og sier "Jeg liker deg skal vi bli kjærester" ;)

Lenke til kommentar

Nå vet jeg ikke hvor gammel du er, og hvordan ting var i din tid, men det er nok ikke sånn lenger. I den alderen jeg er i nå begynner de fleste forhold å bli litt seriøse, og varer i noen måneder. Altså ikke barneskolen hvor du bare går bort til jenta og sier "Jeg liker deg skal vi bli kjærester" ;)

Jo, det der var ment som et humoristisk stunt, skjønner du. Det vil garantert funke.

Som du ser så har jeg til og med fått poeng på det.

Lenke til kommentar

På tide med litt mindfuck. Spør ei av hennes venninner med ut på pizza.

Trust me, det kommer til å få henne til å bli sjalu.

Works every time! :)

Det er hun som mindfucker med meg nå da (Eller så har hun totalt null interesse, men vi går utifra nr.1) så aner ikke hvordan det ville gått med Mindfuck vs. Mindfuck

Lenke til kommentar

Nå er jeg forresten også ganske sikker på at søsteren hennes liker meg. Hun er veldig sjenert når jeg er i nærheten, og idag stod hun og snakket med en venninne når jeg gikk forbi (Hilser ikke på hun eller noe sånt) da venninnen plutselig sier "Hun liker deg" og jenta ble litt sjenert :S

Lenke til kommentar

Nå er jeg forresten også ganske sikker på at søsteren hennes liker meg. Hun er veldig sjenert når jeg er i nærheten, og idag stod hun og snakket med en venninne når jeg gikk forbi (Hilser ikke på hun eller noe sånt) da venninnen plutselig sier "Hun liker deg" og jenta ble litt sjenert :S

Jeg skjønner ikke hva du venter på.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...