Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Anbefalte innlegg

Okei fml, ny situasjon oppstått tydeligvis. Chattet litt sammen med hu, og hun spurte om jeg synes søsteren hennes var pen, og svarer selvfølgelig ja. Så driver hun å spørre hvem jeg liker, og sier bare en på skolen, og spør henne tilbake. Hun sier en i klassen og en på ei annen skolen..

Is all hope lost??? Føler meg litt "nede"...

Postet av anonym: bd55636fab8080a5b54fc28f5270458a

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Pleier jenter også å gi klem til noen gutter jeg for eksempel kjenner, for å gjøre andre (Som meg) missunnelig?

Tar gjerne imot flere tips :)

Jenter i den alderen der klemmer på alt og alle. Så ikke tenk på det :p

One less thing to worry about ;)

Denne alpha posisjonen, hvor lenge pleier den å vare? Hun har liksom ikke hilst osv. på meg på noen dager, og jeg prøver å unngå dette jeg og, som jeg ble fortalt å forrige post.

Har forresten også en mistanke om at søsteren hennes liker meg.. Så sitter nok i en litt vanskelig situasjon.

Okei fml, ny situasjon oppstått tydeligvis. Chattet litt sammen med hu, og hun spurte om jeg synes søsteren hennes var pen, og svarer selvfølgelig ja. Så driver hun å spørre hvem jeg liker, og sier bare en på skolen, og spør henne tilbake. Hun sier en i klassen og en på ei annen skolen..

Hahah.. Sorry at jeg ler, men nå har du gjort det. (Er forresten søsteren like pen?)

Alt håp er selvfølgelig ikke ute, men er betydelig vanskeligere nå. Hvis de har et nært forhold så vil ikke henne du liker, ta fra søsteren sin deg, hvis du skjønner.

Men altså, jeg sa aldri at du ikke skulle hilse "Da mener jeg ikke at du skal være totalt care, men lat som om henne ikke er alt i verden. " Det innebærer ikke total avvisning. If you catch my drift.

Men du må reagere fort nå, første mulighet spør henne om å finne på noe. Du må ikke la henne miste interessen i deg, pga søsteren sin.

Si at du har tenkt å ta en rolig kveld på onsdag (dagen er det samma, men bare i nærmeste fremtid) og at du kunne tenkt deg litt selskap. Hvis du ikke får et raskt "Nei" Så får du fram klokkeslett, nummer, og hvor. (hvis henne ikke vet hvor du bor)

Vær bestemt. Du må lande dette pretty fast.

Lenke til kommentar

Pleier jenter også å gi klem til noen gutter jeg for eksempel kjenner, for å gjøre andre (Som meg) missunnelig?

Tar gjerne imot flere tips :)

Jenter i den alderen der klemmer på alt og alle. Så ikke tenk på det :p

One less thing to worry about ;)

Denne alpha posisjonen, hvor lenge pleier den å vare? Hun har liksom ikke hilst osv. på meg på noen dager, og jeg prøver å unngå dette jeg og, som jeg ble fortalt å forrige post.

Har forresten også en mistanke om at søsteren hennes liker meg.. Så sitter nok i en litt vanskelig situasjon.

Hahah.. Sorry at jeg ler, men nå har du gjort det. (Er forresten søsteren like pen?)

Alt håp er selvfølgelig ikke ute, men er betydelig vanskeligere nå. Hvis de har et nært forhold så vil ikke henne du liker, ta fra søsteren sin deg, hvis du skjønner.

Men altså, jeg sa aldri at du ikke skulle hilse "Da mener jeg ikke at du skal være totalt care, men lat som om henne ikke er alt i verden. " Det innebærer ikke total avvisning. If you catch my drift.

Men du må reagere fort nå, første mulighet spør henne om å finne på noe. Du må ikke la henne miste interessen i deg, pga søsteren sin.

Si at du har tenkt å ta en rolig kveld på onsdag (dagen er det samma, men bare i nærmeste fremtid) og at du kunne tenkt deg litt selskap. Hvis du ikke får et raskt "Nei" Så får du fram klokkeslett, nummer, og hvor. (hvis henne ikke vet hvor du bor)

Vær bestemt. Du må lande dette pretty fast.

Neinei, har ikke ignorert henne eller noe sånt men har bare tatt det litt "roligere" ;)

Får vel spørre henne på kino denne helgen eller noe sånt da??

De er litt nærme hverandre, er tvillinger så, og ja søsteren er nesten like pen, men har liksom ikke noe "følelser" for henne. Hun jeg liker har også sagt at vi ville vært et fint par, og jeg føler at hun har mistet interessen i meg.

Dog funket alpha greiene litt, hvis jeg var litt "kjedelig" på chatten idag, altså bare si "ok, ja" og ikke vise så mye interesse gjorde hun det, og når jeg begynte å vise litt interesse sluttet hun igjen.

Men er nesten som om jenta har forandret seg, før var hun mere aktiv på chat og så videre, mens nå er det som regel jeg som tar initativet, og føler meg som om det er jeg som er syndebukken her.

Jeg har en følelse at jeg er pretty screwed egentlig, og aner ikke hva jeg skal gjøre :S

Lenke til kommentar

Auch. Hun har dratt den så langt at hu nevner søsteren og deg ja. Skjønner at du er ute etter noe seriøst, så det å prøve seg på søsteren er vel utelukket.

Er veldig naturlig at henne backer ut nå, ettersom søsteren tydeligvis har gjort det klart at henne er interesset i deg, til henne. Bra søsterforhold vi har her altså.

Du skal ikke se bortifra at henne likte deg og fortsatt liker deg, som du selv sier så viste henne jo klar interesse før, men ikke nå lenger. Dette må du ikke ta så veldig ille opp. Forklart ovenfor så er henne bare en god søster, som bare vil det beste for søsteren sin :)

Men dropp kino. Begynner å bli noen år siden jeg gikk i 9ende, men jeg vet jo at mulighetene ikke er så veldig store om hva man kan finne på. Beste alternativet i din posisjon må være filmkveld. Da har man muligheten til å lage litt småsnacks, se en film av eget valg (grøsser eller romantisk komedie, i begge sjangeren kan du få lurt inn en skulder eller to ;) ) Man har også mulighet for å konversere, noe man ikke har på kino.

Ikke vent til helgen, ta det gjerne så fort som mulig! Lenger du venter, jo mer usikker blir du, jo mer vil henne backe ut.

Andre gutter vil alltid like henne du liker, ikke tenk på det. Tenk på at DU er den gutten henne vil ha, og at DU er den beste. Slutt å si at glasset er halvtomt når det egentlig er halvfullt ;)

EDIT: Og når vi kommer så langt som en liten date, er det utrolig viktig å bruke KINO. Eller på godt norsk, berøring er nøkkelen til suksess! Ta mest mulig på henne, vis at du liker henne. Når kvelden nærmer seg slutt, få fram en dealbreaker, altså hadekysset! Enkelt når jeg skriver det, I know. Men prøv så godt du kan. Alle feiler, flere ganger i løpet av livet. Går det ikke etter planen så tenk bare at du går i 9ende, og har maaaange år igjen på dette her.

Hva er det verste som kan skje? ;)

Hos meg personlig, så kysset jeg ikke en eneste jente før i slutten av 9ende klasse. Men etter det gikk det bare oppover. Fant ut at alt som skal til, er en god pose selvtillit og et smil rundt munnen :)

Endret av *@lex*
Lenke til kommentar

Bare fort deg å si "Hei! Må faen meg bare si det nå, det er deg jeg liker... :)"

Så får du svaret på hvor dette ender :) Fort, fort

Ville ikke anbefalt dette her. Du skal gjerne utstråle selvsikkerhet når du sier dette. Og utifra TS og hva han skriver, tror jeg vi skal holde dette borte. Han er allerede utrolig usikker på denne jenta, og vi vil ikke ende opp med en klein samtale som dette fort kan bli.

Du får jo like mye bekreftelse av å forelså en filmdate, same shit, different story ;)

Endret av *@lex*
Lenke til kommentar

Skal spørre om nummeret hennes så fort jeg ser henne er alene / på chat, og så spørre om hun har lyst å finne på noe til uka.

Life's a bitch.

Hvorfor må du på død og liv ha det nummeret? Drit i nummeret, det er daten du vil ha. Du trenger ikke noe nummer for det. Gjør som jeg allerede har foreslått, få til en filmkveld. Helst i morgen, men torsdag funker også :)

One more thing.. Hvis du spør om å finne på noe til uka er du dømt til å feile. Da ender du opp med å bli masete, for du må spørre henne om det passer idag, imorgen osv.. u see? Få fastslått en dag og klokkeslett. Er ikke verre enn det:)

Endret av *@lex*
Lenke til kommentar

Hvor gamle er egentlig dere som svarer? Nummeret er helt care, bare spør om dere skal finne på noe. Så gir hun deg helt sikkert nummeret, siden det trengs. Og for all del, når du får det, ikke bruk det før en stund etter.

Bare vær sikker på at hun får ditt. Og noen dager etterpå ved sengetid så sender du bare en sms, liker du natta meldinger?

:p

• Liker 1
Lenke til kommentar

Skal spørre om nummeret hennes så fort jeg ser henne er alene / på chat, og så spørre om hun har lyst å finne på noe til uka.

Life's a bitch.

Hvorfor må du på død og liv ha det nummeret? Drit i nummeret, det er daten du vil ha. Du trenger ikke noe nummer for det. Gjør som jeg allerede har foreslått, få til en filmkveld. Helst i morgen, men torsdag funker også :)

One more thing.. Hvis du spør om å finne på noe til uka er du dømt til å feile. Da ender du opp med å bli masete, for du må spørre henne om det passer idag, imorgen osv.. u see? Få fastslått en dag og klokkeslett. Er ikke verre enn det:)

Fordi jeg synes det er mye lettere hvis jeg har fått nummeret. Hvis jeg får nummeret får jeg en følelse at hun er interessert, og da blir jeg med en gang mye mer selvsikker.

Lenke til kommentar

Hvor gamle er egentlig dere som svarer? Nummeret er helt care, bare spør om dere skal finne på noe. Så gir hun deg helt sikkert nummeret, siden det trengs. Og for all del, når du får det, ikke bruk det før en stund etter.

Bare vær sikker på at hun får ditt. Og noen dager etterpå ved sengetid så sender du bare en sms, liker du natta meldinger?

:p

Hør på denne fornuftige karen.

Lenke til kommentar

Når hun starter en med deg kan du spørre. Hvis det var du som startet sist kan du vente med og snakke med hun til hun starter en. Da litt ut i samtalen kan du spørre "skal vi finne på noe snart?(med den smileyen dere pleier og bruke eller ett hjerte vis dere skriver det"

Du skal ikke spørre om når eller hvor. Og hvis hun sier ja det hadde vært koselig(eller hva enn hun skriver i den duren). Da sier du bare "si ifra når det passer". Du får sikkert ett "ok" tilbake, og etter det sier du hade.

Endret av Wizzlee
Lenke til kommentar

Når hun starter en med deg kan du spørre. Hvis det var du som startet sist kan du vente med og snakke med hun til hun starter en. Da litt ut i samtalen kan du spørre "skal vi finne på noe snart?(med den smileyen dere pleier og bruke eller ett hjerte vis dere skriver det"

Du skal ikke spørre om når eller hvor. Og hvis hun sier ja det hadde vært koselig(eller hva enn hun skriver i den duren). Da sier du bare "si ifra når det passer". Du får sikkert ett "ok" tilbake, og etter det sier du hade.

Men blir det liksom ikke bare "glemt" etter hun har sagt ok og sånt, eller kommer hun til å sannsynligvis spørre meg igjen?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...