Daywalkerhenrik Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Hei! Jeg lurte på hvilke utesteder i Trondheim som har 18-års aldersgrense for å komme inn? Lurte også på hvordan det er på samfundet? Vet du kommer inn der med studentbevis dersom du er under 20, men hvordan er det hvis man er utenbys fra? Lenke til kommentar
logaritmemannen Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Hei! Jeg lurte på hvilke utesteder i Trondheim som har 18-års aldersgrense for å komme inn? Lurte også på hvordan det er på samfundet? Vet du kommer inn der med studentbevis dersom du er under 20, men hvordan er det hvis man er utenbys fra? Samfundet er bra, men man må være 20 hvis man ikke har bevis, som du sa. Det finnes et annet sted for 18 år som heter Gullbar, men det suger hardt Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 For å være ærlig synes jeg ikke Samfundet var så veldig bra heller. Der grensen var 20 år var det ok, men ikke noe mer. 18 års diskoteket i kjelleren var vel det dårligste de hadde å by på etter min mening. Lenke til kommentar
TheSolidLuffy Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 pleier ikke å spørre om studentbevis på samfundet uansett, så lenge du viser dem legg. sånn jeg har opplevd det iaffal. Lenke til kommentar
sebbur Skrevet 12. november 2011 Del Skrevet 12. november 2011 Jeg kom meg inn på Samfundet før jeg ble 20, men da hadde jeg det Samfundet-kortet. Det er noen regler på dette, og de tror jeg kan leses på Samfundets hjemmesider. Ellers kommer jeg på en plass med 18-årsgrense, og det er Backstage. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå