Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Dårlig intimhygiene, hva kan det i verste fall føre til?

KometHimmel

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vaginaen din er selvrensende. Du trenger strengt talt ikke å gnukke deg inn med Dr. Greve hver dag bare fordi det er det de gjør på tv..

Dr. Greve produktene skapte for min del avhengighet. Om jeg ikke brukte dem hver dag så klødde det som pokker. Da kuttet jeg dem helt ut og levde med kløe et par dager, så var det over.

Dr. Greve plasserer jeg i kvakksalverkategorien sammen med Dr. Oetker.

Lenke til kommentar

Var det ikke en gammel fransk konge eller noe slikt, som ble syk og døde etter å ha tatt sitt livs andre bad? Porene hans var visst så gjenstappet av pudder og skitt at overgangen ble et sjokk. Moralen er: Det du er (ekkel), vær full og helt osv ..

Men seriøst: Hvis det var meningen at vi skulle vaske oss så mye som vi gjør i dag ville vi vært født med et såpeorgan. Renslighet er i all hovedsak kulturelt og konsekvensene av å ignorere det blir først og fremst sosiale.

Endret av Isbilen
Lenke til kommentar

Du trenger ikke tenke på intimhygienen før det å ta av seg trusen høres ut som når du åpner en borrelås.

Det Isbilen tar opp er fakta. Flere uteliggere som har blitt "renset" har dødd av det fordi de har dannet et symbiotisk forhold til skiten. Kroppen er rimelig tilpasset og avhengig av det når du ikke tåler en dusj og litt såpe.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...