[muffin] Skrevet 13. august 2003 Del Skrevet 13. august 2003 I spill som bf1942, tomb raider AOD.... osv. går lyden alt for fort. All snakking er lys og rask, som om den er pitchet opp fra 22k til 44k eller noe. Er det noen som kan si meg hva som er galt ? Jeg har asus a7n8x og bruker onboard lydkort. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 13. august 2003 Del Skrevet 13. august 2003 Hvilken driverversjon? Lenke til kommentar
[muffin] Skrevet 13. august 2003 Forfatter Del Skrevet 13. august 2003 driver version : 5.10.2942.0 Det er det det står under properties Problemet er ikke nytt, men gjelder ikke i alle spill, så jeg har ikke lagt merke til det på lenge. Har oppgradert drivere flere ganger siden problemet begynte, men det har ikke forandret noe. Tror det er nvidia sine drivere og ikke asus sine. Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 13. august 2003 Del Skrevet 13. august 2003 Overklokket lydkort? Lenke til kommentar
KT400 Skrevet 13. august 2003 Del Skrevet 13. august 2003 Overklokket lydkort? lol Lenke til kommentar
[muffin] Skrevet 13. august 2003 Forfatter Del Skrevet 13. august 2003 Selvfølgelig er det overklokket ! Goes without saying 8) Det funker nå, etter at jeg drog hardware acceleration slideren helt ned til emulation only. Har dette noen innvirkning på noe annet ? Bruker det mer ressurser, eller er det ett fett ? Ettersom jeg husker er onboard lydkortet på a7n8x kun software basert, eller tar jeg helt feil ? Lenke til kommentar
HawP Skrevet 15. august 2003 Del Skrevet 15. august 2003 a7n8x er vel software basert, ja. Det er deluxe utgaven som er hardware basert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå