SoundWound Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Hallo! Jeg har en venn her som har et lite problem, han har nettopp kjøpt Uncharted 3, og det lagger ofte under cutscenes, og kan fryse i et lite sec under gameplay. Dette skjer også med Litlle big planet 2. Noen som har anelse om hva dette kan være, hadde vært greit med et svar, for han plages litt over dette.. Takk på forhånd! -SoundWound Lenke til kommentar
noxside Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Husker jeg opplevde dette selv når jeg spillte Uncharted 1, så gikk blu-ray laseren opp i røyk.. Installerer man noe gamedata på Uncharted 3 og LBP2 ? Vis ikke så er det nok lasern :/ Lenke til kommentar
SoundWound Skrevet 5. november 2011 Forfatter Del Skrevet 5. november 2011 hvordan får jeg instalert gamedata da?? Lenke til kommentar
noxside Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Trur man ikke kan installere gamedata på Uncharted3, men ta og sjekk under Instillinger i spillet. Kan hende at du kan. Lenke til kommentar
SoundWound Skrevet 5. november 2011 Forfatter Del Skrevet 5. november 2011 finaa! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-T9cKWhDpN0 Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Forum > Spill > Konsollspill > Microsoft ???? 1 Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Forum 1. Spill 2. Konsollspill 3. Microsoft 4. ???? 5. Profit. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå