vegardk Skrevet 13. august 2003 Del Skrevet 13. august 2003 Jeg har kjøpt meg NEC ND-1300A intern dvd-brenner. Har prøvd å brenne fra Pinnacle Studio 8. Prøvde først en Verbatim DVD-RW (1x). Da ble brenningen avbrutt midt i. Prøvde senere en Verbatim DVD-R (2x). Først så godkjente den ikke platen før etter mange forsøk. Da den endelig godkjente den og begynte å brenne, ble den avbrutt som sist. Hva er feil? Er ikke Verbatim de beste platene som NEC ND-1300A godkjenner gledelig? Bør jeg bruke 4x plater? dvd+r/w er ikke interessant for meg, kun "minusformatet". Det blir dyrt å ødelegge plater ved at brenningen blir avbrutt. Halve filmer er lite interresant å spare på. Har noen en firmware til brenneren som er 100% trygg å bruke? Lenke til kommentar
adonis Skrevet 13. august 2003 Del Skrevet 13. august 2003 Har du lastet ned nyeste versjon av Studio 8? Tror det skal være en utvidet støtte for DVD-brennere i de nyeste versjonene av programvaren. /Øystein :o Lenke til kommentar
Vifteron Skrevet 13. august 2003 Del Skrevet 13. august 2003 Jeh har en Nec 1100a og bruker Pinnacle Studio 8 og dvd+ verbatim uten problemer. som sagt, prøv å oppdatere Studio8, eller firmware av dvd-brenneren Les her også angående sperring mot billige brennbare DVD plater. http://www.dinside.no/php/art.php?id=91376&=katnav Lykke til! DET ENKLE ER OFTE DET BESTE! Lenke til kommentar
jt1 Skrevet 22. august 2003 Del Skrevet 22. august 2003 Jeg bruker Ulead moviefactory2! Funker fett!!! Last ned gratis! (lovlig i 30 dager) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå