Singh tha king Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Hei! Har kjøpt CD-key til BF3 på offgamers.com, men vet noen hvor man laster ned spillet? Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Har du prøvd gjennom EA sin sjappe, origin? Lenke til kommentar
spamex Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Du laster spillet ned på Origin. Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Origin. Last ned det og skriv inn cd.key der Lenke til kommentar
Singh tha king Skrevet 5. november 2011 Forfatter Del Skrevet 5. november 2011 Takk for svar, karer! Kjøpte det fra en side som heter offgamers.com Virker som om jeg må kjøpe det fra origin? Men ikke laste ned selve spillet.. Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Du må ikke kjøpe fra origin, men du må laste ned derfra. Bare installer origin og tast inn koden der. Lenke til kommentar
Singh tha king Skrevet 5. november 2011 Forfatter Del Skrevet 5. november 2011 Første gang jeg bruker origin, og spør kanskje litt dumt. Hvor skal jeg taste cd-keyen? Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Har ikke origin på denne pcen, men tror du trykker på tannhjulet og "retrive with cd key" eller noe lignende. Lenke til kommentar
Singh tha king Skrevet 5. november 2011 Forfatter Del Skrevet 5. november 2011 Helt riktig. Takk for veldig rask hjelp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå