fjaeran Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 (endret) Er det verd å betale 7000 ekstra for HD83 ? Hva er de store forskjellen egentlig ? Link til sammenligning Endret 5. november 2011 av fjaeran Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 Hvilke forskjellige bilde egenskaper disse måtte ha vet jeg ikke, du burde kanskje bestille en demo av begge på Hifiklubben. Men den rimeligste har ikke lens shift...noe som er veldig kjekt. Her forklares hva lens shift er for noe. Lenke til kommentar
fjaeran Skrevet 14. november 2011 Forfatter Del Skrevet 14. november 2011 Jeg vet hva lens shift er. Men mener det ikke er verd å betale 7000,- bare for å få lens shift Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 Vel om du har rett lokale hvor du kan plassere projektoren direkte foran lerretet så har en kanskje ikke så bruk for lens shift..jeg har ingen erfaring rundt dette men driver å leser meg frem til litt da jeg driver å lurer på å skaffe en projektor selv etterhvert. Men det er nok noen bilde forskjeller på disse..men hvor stor forskjell det er på bildet har jeg ingen anelse om. Ville som sagt bestilt en demo på Hifiklubben for å se med egne øyne og få info ifra dem. Evnt spørre på dette forumet da det er folk der med kunnskap http://avforum.no/forum/digitale-projektorer/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå