mustang74 Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Hallo, Har nettopp installert Win7 (hadde xp) og har begynt den lange prosessen med å installere diverse progs og spill. DVD-spillern vil dog ikke kjøre automatisk når jeg setter inn FM2012. Har den nyeste drivern står det hvertfall når jeg søker etter oppdateringer gjennom wondows. Hva er galt? Vet den funker for har testa hos en kompis. Andre DVD'er funker men heller ikke Company of Heroes vil den kjøre.... Lenke til kommentar
oOF Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 For å spille FM2012 må du da vel ha Steam og da kan du like gjerne laste ned spillet derfra i stedet? Lenke til kommentar
mustang74 Skrevet 5. november 2011 Forfatter Del Skrevet 5. november 2011 For å spille FM2012 må du da vel ha Steam og da kan du like gjerne laste ned spillet derfra i stedet? Ja kan vel det? Har uansett FM2009 og 2010 (ikke 11) så Steam er installert! skal prøve, men merkelig det den ikke vil kjøre automatisk den DVD'n vel? Lenke til kommentar
oOF Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Det kan jeg ikke uttale meg om egentlig. Jeg har ikke orket å sette i gang med FM2012, siden Championship Manager 2 96/97 var mer enn avansert nok for meg! Lenke til kommentar
mustang74 Skrevet 5. november 2011 Forfatter Del Skrevet 5. november 2011 Det kan jeg ikke uttale meg om egentlig. Jeg har ikke orket å sette i gang med FM2012, siden Championship Manager 2 96/97 var mer enn avansert nok for meg! Såpass hehehehe. Jaja håpe det er noen som har peil som kan svare meg her da:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå