Welcome2Brazil Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Det er jo mulig nå med ulike apps å sende og ringe til andre gratis så vil man innen få år kunne sende sms og ringe til andre helt gratis. Det eneste man betaler for er en fast sum for internet. Det er vel veien å gå? Lenke til kommentar
jigaplow Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Gi meg navnet på noen slike apps, please? Lenke til kommentar
MrL Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 (endret) SMS og ringeminutter lever nok i sine siste gode leveår, men de vil nok vare en stund til. Internett vil nok ta over. Problemet er at den du ringer til også må bruke internett(såvidt jeg vet) og samme app, så problemet er da å få med "alle" på den nye bølgen. Dessuten må man gå rundt å ha på mobildata hele tiden, og det trekker vanvittig mye strøm. Men ja, jeg venter forsatt på dagen der vi bare trenger å betale for internett, for det er egentlig bare det man trenger. Jeg er ihvertfall veldig glad for at Apple har standarisert en sånn løsning i iOS 5, kanskje det vil sparke internett igang for folket. Endret 5. november 2011 av MrLG Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Apple standardiserer da aldri noe.. De lager noe sært opplegg som de tar patent på og nekter andre å etterlikne.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå