Bjerknez Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Tok dette bildet i Paris i 2006: Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 6. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2011 Ingen som har noe kommentar til dette? Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 (endret) Tror du bør legge bildet i den nye bk. Opp to nivå, og ned i bk-digit. Altså her på forumet. Endret 6. desember 2011 av pybalto Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 6. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2011 Er ikke så kjent i forumene her inne, så jeg vet hvor det er... hehe. Men samma... kan legge det ut igjen senere på riktig sted. Beklager. Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Det er ikke "feil" å legge her. Bare lite respons i denne avdelingen, mens der vil du nok få mer visninger. Så ingen ting å beklage.. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Gå inn på http://www.digit.no/ - logg på med passord og emailadresse du har registrert her på forumet og last opp der. Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 6. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2011 Da var det gjort http://www.digit.no/bilde/eiffeltaarnet/986794 Lenke til kommentar
Nikona Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Ja, hva skal man si? Det er et sted jeg bare kan drømme om å få reise til, og jeg nekter å tro at jeg med mitt enkle utstyr kunne fått til noe lignende bilde Sprek vinkling, spennende med de spredte lysene. Og skikkelig kontrastfyllt med den mørke himmelen. Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 8. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2011 Ja, hva skal man si? Det er et sted jeg bare kan drømme om å få reise til, og jeg nekter å tro at jeg med mitt enkle utstyr kunne fått til noe lignende bilde Sprek vinkling, spennende med de spredte lysene. Og skikkelig kontrastfyllt med den mørke himmelen. Bildet er tatt med mitt første speilreflekskamera (350D m/KIT-objektiv) og jeg var ganske grønn på det med fotografering også samt instillinger etc. Så dette krever ikke rare utstyret nei. Men kanskje bare et øye for motiver og "riktig" komponering. Dog skal det innrømmes at komponeringen og vinklingen av dette bildet ble til ved ren flaks Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå