tmg Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Har windows installert på en ssd disk og vil gjerne lagre ting i biblioteker på en annen disk. Lar det seg gjøre å flytte biblioteket med mine bilder, mine dokumenter osv? Lenke til kommentar
trespiser Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Det bør gå helt fint an så lenge filsystemet er NTFS Lenke til kommentar
tmg Skrevet 5. november 2011 Forfatter Del Skrevet 5. november 2011 Men jeg får jo ikke flyttet biblioteker som ligger til venstre i windows utforsker. Jeg kan alltids bare lage en ny mappe kalt biblioteker på en annen harddisk og flytte alt dit, men vil helst få flyttet windows biblioteker. Mulig dette ble rotete forklart Lenke til kommentar
007_james Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Du kan jo flytte hele brukerprofilen din til en annen disk, og da blir jo bibliotekene med. Tips 37 i denne tråden forklare hvordan, uten bruk av annet hjelpeprogram enn det som ligger i Windows. Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Flytt mappene som biblioteket peker til. Et bibliotek kan bestå av null eller flere mapper. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Bilioteket er bare linker til mapper som har et predefinert innhold. Om du vil fjerne bilioteker fra å vises på innhold siden, følg denne på eget ansvar. http://www.mydigitallife.info/how-to-remove-and-hide-libraries-group-from-navigation-pane-of-windows-7-explorer/ Lenke til kommentar
arthon Skrevet 19. november 2011 Del Skrevet 19. november 2011 Her er muligens en tryggere Tutorial fra sevensforum; How to Change the Default Location of a User Profile in Windows 7 and Vista How to Create User Accounts on another Partition or Disk During Windows 7 Installation How to Create, Delete and Modify User Accounts in Windows 7 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå