Bufe Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 mobilfiksern.no Talentløse amatører. Ekstremt dårlig kundeservice Ekstremt dårlig tilbakemelding Personale er uinteressert i å være service vennlig som f.eks ringe å høre hvordan noe går. Lyver om status på reparasjoner fordi de ikke begynte da de lovte. Ringer og ber om låsekode for tyverisikkring (ikke nødvendig ved firmware oppgradering) Ingen fleksibilitet i service, hvis ikke tastene funker på en telefon, så kan de ikke flashe den. De skjønner ikke at det finnes andre måter å aksessere download modus på f.eks Galaxy S. Jeg leverte inn min Galaxy S i9000 dit for 2 dager siden. I går kom jeg inn og spurte om den var klar, og endte opp med å vente i 6 timer med flere utsettelser. OG endte opp med å måtte betale 350KR i undersøkelsesgebyr. Jeg ble så sinna jeg dro hjem med en telefon de først sa var fikset, og så sa de måtte sende inn til 10-dagers service. Jeg har sittet siden i går hjemme, og fikk til slutt installert NEE ROM på i9000 og den kom til og med opp i KIES og jeg har nå fått oppgradert den til siste KIES firmware 2.3.3. (2.3.5 finnes ikke i KIES for NEE lokasjon). Hvis andre norske her trenger hjelp, send meg gjerne en mail, så slipper dere å levere til disse svindlerne over. her er en Facebook facerage jeg skrev: http://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=258176464234909&id=100001276732191¬if_t=like Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Kjenner til Mobilfiksern, men har ingen personlig erfaring med dem. Hva var grunnen til at du leverte den inn? Og du ble vel opplyst om undersøkelses gebyret når du leverte telefonen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå