Gå til innhold

ADVARSEL: www.Mobilfiksern.no [Oslo]

Bufe

Anbefalte innlegg

mobilfiksern.no

Talentløse amatører.

Ekstremt dårlig kundeservice

Ekstremt dårlig tilbakemelding

Personale er uinteressert i å være service vennlig som f.eks ringe å høre hvordan noe går.

Lyver om status på reparasjoner fordi de ikke begynte da de lovte.

Ringer og ber om låsekode for tyverisikkring (ikke nødvendig ved firmware oppgradering)

Ingen fleksibilitet i service, hvis ikke tastene funker på en telefon, så kan de ikke flashe den. De skjønner ikke at det finnes andre måter å aksessere download modus på f.eks Galaxy S.

Jeg leverte inn min Galaxy S i9000 dit for 2 dager siden.

I går kom jeg inn og spurte om den var klar, og endte opp med å vente i 6 timer med flere utsettelser. OG endte opp med å måtte betale 350KR i undersøkelsesgebyr.

Jeg ble så sinna jeg dro hjem med en telefon de først sa var fikset, og så sa de måtte sende inn til 10-dagers service.

Jeg har sittet siden i går hjemme, og fikk til slutt installert NEE ROM på i9000 og den kom til og med opp i KIES og jeg har nå fått oppgradert den til siste KIES firmware 2.3.3. (2.3.5 finnes ikke i KIES for NEE lokasjon).

Hvis andre norske her trenger hjelp, send meg gjerne en mail, så slipper dere å levere til disse svindlerne over.

her er en Facebook facerage jeg skrev:

http://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=258176464234909&id=100001276732191&notif_t=like :mad:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...