Solgun Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Frozen Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
eriknor Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Dette er veldig bra. Komposisjonen etter boka. Av en eller grunn liker jeg bedre å ha hovedmotivet til venstre, så jeg ville speilvendt bildet. Det er sikkert smak og behag. Lenke til kommentar
Krismeko Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Oi, dette var stilig! Flott bilde:) Lenke til kommentar
Thore Raaen Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Kjempefin makro. Ville klona vekk streken oppe til venstre da den uskarp og trekker for meg litt oppmerksomhet. Lenke til kommentar
Jane Bjerkli Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Synes dette ble ganske så stilig! Enig i det Thore Raaen skriver om streken oppe i venstre hjørne. Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Skarpt og fint bilde, et stilig motiv med et flott, dekorativt mønster i isen. Lenke til kommentar
Lars Mathisen Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Dette ble jo veldig flott og dekorativt! Godt sett, Solgun! Nå er det snart ny nordlysjakt. Bare å fylle opp batteriene, finne frem votter og lue, samt fylle opp kaffethermosen Ha en fortsatt god helg Lenke til kommentar
Solgun Skrevet 6. november 2011 Forfatter Del Skrevet 6. november 2011 Takk for alle kommentarer, Thore ser det nå skal fikses Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg