Gå til innhold

Samsung SMART TV (Smart View App)

Anbefalte innlegg

Hei,

Jeg har nettopp kjøpt meg en Samsung SmartTV. Jeg får koblet den opp til trådløst-internett, og det funker som bare det å se på YouTube osv, det jeg har problemer med er den android appen som de har som heter SmartView. Hvor man kan styre tvn via telefon/tablet o.l

Det som kreves for at dette skal funke er at både TV'n og den håndholdte enheten skal være koblet til det samme nettet. Hvorfor fungerer ikke dette hos meg? Må jeg gjøre noen innstillinger i routeren?

Setter pris på gode svar :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

I tillegg til at enhetene må være på same trådløse nett, så må man vel aktivere funksjonen i nettverksmenyen og ha "riktig" telefon. Appen funker bare på Galaxy S2 foreløpig...

Edit: Appen funker også på Galaxy S (bortsett fra funksjonen 2nd TV) og på Galaxy Tab.

Endret av Mr D
Lenke til kommentar

I tillegg til at enhetene må være på same trådløse nett, så må man vel aktivere funksjonen i nettverksmenyen og ha "riktig" telefon. Appen funker bare på Galaxy S2 foreløpig...

Har aktivert funksjonen, og det fulgte med en Samsung Galaxy med tvn hvor programmet lå inne fra før. Vet ikke helt hvordan jeg skal forklare den enheten som var med tvn, blir på en måte som en iphone touch. Og jeg forventer at dette programmet skal funke for den enheten siden den fulgte med tvn.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...