olemsand Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Oppløsingen hoss en kamerat er mye bedre enn hos meg.. Hos meg er den uklar, som om jeg ser en gammel dvd, hoss han er menyen i ps3 dritlekker.. Har en bedre tv en han, en samsumg 8serie, mens han har 5serien. ps3en er kobla til tvn med hdmi. Lenke til kommentar
Actibus Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Oppløsningen på menyen blir vel bestemt av hvilken maks oppløsning du har satt i systeminnstillingene http://manuals.playstation.net/document/en/ps3/current/settings/videooutput.html Lenke til kommentar
HipsterPatrick Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Display settings - Video output settings - hdmi - *har du 1080p TV* så kryss av fra 1080p ned til det minste. Har du maks oppløsning på 720p så krysser du av fra 720p og ned. Lenke til kommentar
olemsand Skrevet 5. november 2011 Forfatter Del Skrevet 5. november 2011 Kjempegreier! fynka som faen Oppløsningen sto på 576i. 1080i nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå