AltF4 Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Sier bare Minecraft den første uken etter at du kjøpte det. Du kommer til å skrive jæv**** høyt. Det eneste spillet som har fått meg til å bli skikkelig, skikkelig redd for monstre. Dette stiller jeg meg helt klart bak. Og igjen; det oppnår en stor effekt fordi du ikke har våpen og er helt underlegen. Selv om konsekvensene ikke er av de helt store i starten forøvrig. 1 Lenke til kommentar
Borni26 Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Har ikke prøvd så mange skrekkspill, men noe har jeg prøvd. Jeg husker en gang så spilte jeg og en venn av meg fatal frame 3 midt på natta, det endte opp med at vi skrudde av spillet og skulle legge oss til å sove da konsollen beggynte å skru seg av å på. Vi ble selvsagt livredde. Minecraft er ogsu noe inn i F###N creepie, det går greit i begynnesen, men så skal du prøve det i mørke midt på natta med headset på. Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Edit: Kudos til Kenichi-san. Da er vi i alle fall to her på forumet som har prøvd Cold Fear. Og ja, det er skummelt. Mye mer enn Resident Evil, i alle fall. Ja, ble "anbefalt" det av Gamezofwar (videoen jeg linket). Han sier i videoen: Hvis dette spillet hadde fått mer PR, så kunne den stillt seg på linje med Dead Space, en serie som kom fra ingensteds og blåste folk bort. - Det eneste negative han nevner er: ingen kart - (hvis jeg husker riktig). Lenke til kommentar
DrOnline Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Skriver gjerne under på at Amnesia er _drit_ skummelt. Såvidt jeg klarer å spille det faktisk. Blir for intenst til tider. Lenke til kommentar
Nuzardo Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Jeg synes personlig at Alan Wake var ganske spentig. I allefall når man sitter aleine i mørke med god lyd Lenke til kommentar
DagensDag Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 http://www.youtube.com/watch?v=3-CyUOVtImc Lenke til kommentar
Millha Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Se ein film. Der er det nok av følelser. Det å spiller, er å komme over utfordringer. Det å samle gutte gjengen for å spille lan of splittscreen. De beste spillene er de som har "gøy" faktor. Ikke følelser. Å det at man ikke føler noe når man spiller spill som Heavy Rain og slikt, har lite med spillene. Det har noe med hvor herdet man er blitt i dette samfunnet. Med den overflod av extreme underholdning. Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Hva er da de beste spillene i denne sjangeren til xbox 360? Lenke til kommentar
chokke Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Hva er da de beste spillene i denne sjangeren til xbox 360? FEAR 2. Trololo Lenke til kommentar
Licht Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Hva er da de beste spillene i denne sjangeren til xbox 360? Mest variasjon får du PC, men du har jo til dømes Dead Space 1/2 og Deadly Premonition på X360. Lenke til kommentar
Freebsdlinux Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Husker jeg og en venn spil det amnesia det var skummel Lenke til kommentar
lorecaster Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 "Feeeeeeeeeling loooooonely?" Lenke til kommentar
Splaat Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Syns Amnesia er alt for mye nevnt over alt og har fått alt for stor hype. Det er skummelt, ja, men jeg gikk ganske fort lei av spillet. En serie man ikke ser mye av for tiden er Penumbra. Det er laget av skaperne bak Amnesia og jeg skal innrømme at Penumbra Overture og Penumbra Black Plague er mye verre enn Amnesia Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå