Yonaz Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Heisann Noen som har et bra kamera og annefale som man kan koble til pc og ta opp med engang? Kriterierne for bilde,er at det er veldig skarpt og at man ser ting tydelig. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Mener du et webcam til overvåkning? Lenke til kommentar
Yonaz Skrevet 5. november 2011 Forfatter Del Skrevet 5. november 2011 (endret) Mener du et webcam til overvåkning? tja,skal overvåke meg selv når jeg vil. Og har hatt godt nytte av webkamerat på pcen,men er alt for uklart bilde. Så trenger noe som kan gi en god farge og klart bilde. Noe og annbefale ? Endret 5. november 2011 av Yonaz Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Omtrent alle kameraer kan kobles til datamaskinen og gi direkte visning av ønsket motiv, problemet begynner hvis du skal ha live overføring til andre på www. Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Jeg tror mye av årsaken til den dårlige kvaliteten du opplever er mangel på lys. Dyrere og bedre kameraer vil gi bedre bilde i dårlig lys, men jeg ville først begynt med å tilføre mer lys for å se om det bedrer seg. Lenke til kommentar
seriksen Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Noen som har et bra kamera og annefale som man kan koble til pc og ta opp med engang? Kan du prøve å beskrive litt bedre hva du er på jakt etter. Skal det erstatte et Webcam? Er det video, stillbilder eller begge deler. Har du konkrete bruksområder som Skype eller ta opp video rett til PCen? Ut fra det første innlegget høres det ut som det er et videokamera du er på jakt etter, men ut fra svarene er jeg ikke sikker på om det er riktig tolkning. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå