LRS Skrevet 13. august 2003 Del Skrevet 13. august 2003 Jeg er i ferd med å forlare Premiere til fordel for Pinnacle Edition 5 Pro. Et savn ved Edition er Quicktrack. Lydfilene fra SmartSound ønsker jeg fortsatt å benytte meg av. SmartSound har utvilket et selvstendig program, Sonicfire Pro, som imøtekommer dette behovet. Er det noen som vet om det kan kjøpes i Norge? Lenke til kommentar
adonis Skrevet 13. august 2003 Del Skrevet 13. august 2003 Det ser ut som om http://www.softtrade.no har SmartSound i Norge. Ville prøvd å kontakte dem. Lykke til med redigeringen i Edition 5 Pro. Husk! Gi gjerne dine tilbameldinger og synspunkter i dette forumet når du får Edition/Smartsound i gang! /Øystein :o Lenke til kommentar
adonis Skrevet 13. august 2003 Del Skrevet 13. august 2003 Jeg har forresten rekvirert en prøveversjon av SmartSound Sonicfire Pro. Skal prøve det opp mot Edition 5 når jeg får den i hus. Gir tilbakemeldinger i forumet. /Øystein :o Lenke til kommentar
LRS Skrevet 14. august 2003 Forfatter Del Skrevet 14. august 2003 Hei og takk for tips. Har undersøkt litt i natt. Skal jeg kjøpe Sonicfire Pro i USA eller Norge? Jeg tror det ikke er så dumt å foreta en liten import selv. Dersom jeg kjøper i USA, vil toll, frakt og moms komme i tillegg. MEN: Fortsatt vil jeg være under den norske prisen som i tillegg skal momses..... Er det noen som har demo-versjon av Sonicfire Pro v. 3.1? Jeg lover å komme tilbake til beskrivelsen av prosessen rundt installasjon og å-komme-igang. Ser at en og annen har strevd... Er vant med Premiere 6.0. Bruker to data-monitorer pluss 1 TV-monitor. To monitorer gir god oversikt, ikke minst ved bearbeiding av timeline. Jeg har også brukt DV500+. Supert kort! Break-out-boksen er uvurderlig når det gjelder til og fra ulike media :wink: TittleDeko er super. :wink: Hollywood FX i pakka er bra. Men er slett ikke fornøyd med sluttresultatet til DVD, SVCD og VCD. Dessuten savner jeg vesentlige sider ved lydbehandlingen i P60. Smartsound er ustabil i P60. Feiler for ofte så det blir til irritasjon Plug-in fra Ligos har forbedret eksport av deler av eller hele timeline vesentlig. Eksoprt av deler av timeline er ingen enkel affære.... MyDVD (Fulgte med Hp DVD+RW) gjør en elendig jobb! Pinnacle Impression Lite er ikke kompatibel med DVD+ Så om en dag eller to starter jeg opp med PE5Pro og 300Gb.... det skulle holde noen dager..... i tillegg til at det sysselsetter.... Leif Rune Lenke til kommentar
adonis Skrevet 14. august 2003 Del Skrevet 14. august 2003 Bra! Hold oss oppdatert! /Øystein :o Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå