AMosand Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Hadde vært morro å vinne denne ja, men er ikke sikker på om flaksen er på min side... men er lov å håpe! Lenke til kommentar
spamex Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Håper jeg vinner denne, har alltid hatt lyst på en. Lenke til kommentar
saproe Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Selfølgelig Vinner jeg den her Lenke til kommentar
Freebsdlinux Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Hadet verd kult og vinne den så gunne jeg sakt til pappa at iPad sukker 1 Lenke til kommentar
johnd2407 Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Lykke til alle sammen, håper en av mine kompiser vinner, de fortjener det mye! Hadde selv vært fett å kunne vinne, men vet det ikke skjer haha ! God uke! Lenke til kommentar
Kjartis Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 (endret) Lenge siden jeg har sikla så mye på en av HW's sine konkurransepremier. La det være min tur, pleeeease. (der ble jeg 15 år igjen, utrolig hva duppedingser gjør med meg...) Endret 7. november 2011 av Kjartis Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 "Konkurransen eksisterer ikke" ? Lenke til kommentar
Frufsa Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 "Konkurransen eksisterer ikke" ? konkuransen er avluttet, hva med og lese hele artikklen Lenke til kommentar
toraak Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Hvortid får vite hvem som vant? Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Hadde vært interessant og visst ca hvor mange som deltar på disse. Lenke til kommentar
Marius5051 Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 WOhoo! Jeg hadde aldri trodd jeg skulle vinne=)=) Gotcha! Vinner helt sikkert ikke.. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Gratulerer Hardware.no.Av 3 spørsmål så klarer dere å ikke gi riktig alternativ på 2 av dem.Spørsmål 1 : ingen av delene. Du kan velge selv. Hva som er STANDARD er noe annet.Spørsmål 2 : Denne er OK.Spørsmål 3 : Ingen av delene. Valgte nærmeste.Skjerpings -.- Husker ikke hvilke spm som var hva, men på et av spørsmålene hadde de rundet av tallet til det nærmeste. Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Ja noen av konkuransene har veldig merkelige alternativ. Flere ganger der er feil. Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 (endret) Jeg var så på Samsung sine sider og der var ingen av alternativene feil. Endret 8. november 2011 av Dofty Lenke til kommentar
jaricho Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Nei, det var trollings... Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Mente ikke at denne var feil, men det har skjedd på flere andre konkuranser. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå