OHJohansen Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Bli med i Tek-nettverkets helgekonkurranse! Konkurranse: Vinn en Samsung Galaxy Tab 10.1 1 Lenke til kommentar
Mikejensen Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Vinner aldri, men denne har jeg siklet lenge på! Lenke til kommentar
Bjørnli Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Samme her, håper jeg vinner, men skjer nok ikke;( Lenke til kommentar
Phyltre Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Samme her. Blir vel med å tørke sikkel og sture over at jeg ikke vinner som vanlig. Lenke til kommentar
norgi Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Eg har heller ikke store forhåpninger, men en eller annen må jo vinne og sjansen er likestor for alle som svarte rett. Lenke til kommentar
noxside Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Får vell se hva som skjer! Hadde vært gøy vis man vant Lenke til kommentar
HanEdvard Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 NO e det min tur! Lenke til kommentar
Frufsa Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 siden spm. idag var blandt de letteste på kjempe lenge regner jeg med at jeg ikke vinner i dag heller, selv om det hadde vert drit morro og vinni en gang 1 Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Jeg får vel overlate dette til oddsene. Lenke til kommentar
Sneeky Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Pleier som regel aldri å vinne, har aldri vunnet faktisk. Men gjør alltid et forsøk. Galaxy tab tas gladelig imot her Lenke til kommentar
J. Verlander Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Tar gjerne mot en til. Kan disse kjøres i RAID? 2 Lenke til kommentar
Trollhest Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Herregud hadde jeg vunnet denne hadde jeg bokstavelig talt tisset på meg av glede, lite sjanse though 1 Lenke til kommentar
SkyrimBlirRått! Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Hvis jeg får den, skal jeg selge den og kjøpe samsung galaxy s2 ) eller beholde den vet ikke Lenke til kommentar
Stian216 Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 For en gangs skyld må dere gjerne velge meg. Pretty please! Lenke til kommentar
eksepsjonell Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Vedder en galaxy tab 10.1 på at jeg ikke vinner.. Da vinner jeg hvertfall NOE om jeg ikke vinner konkurransen Lenke til kommentar
jaricho Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Har en iPad 2, men hadde ikke gjort no... Vinner alltid, og føler meg grunnmursikker denne gangen også, fordi jeg deltok 53 ganger nå, med kun riktige svar Lenke til kommentar
sindre94 Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Har en iPad 2, men hadde ikke gjort no...Vinner alltid, og føler meg grunnmursikker denne gangen også, fordi jeg deltok 53 ganger nå, med kun riktige svar mener og huske at det are er det siste svaret som teller Lenke til kommentar
AtlasRedux Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Gratulerer Hardware.no. Av 3 spørsmål så klarer dere å ikke gi riktig alternativ på 2 av dem. Spørsmål 1 : ingen av delene. Du kan velge selv. Hva som er STANDARD er noe annet. Spørsmål 2 : Denne er OK. Spørsmål 3 : Ingen av delene. Valgte nærmeste. Skjerpings -.- Lenke til kommentar
SupI Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Er det lov å sende inn flere ganger da? (regner med du brukte forskjellige E-mailer) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå