Gå til innhold

– Android-mobiler blir oftere ødelagt

Anbefalte innlegg

Selvsagt, men kvalitet koster, og Amobil som kommersiell aktør må ha tro på at det lønner seg. Det er ikke mindre kapitalistisk å satse på kvalitet, bare dyrere.

Og derfor er det helt legitimt at vi, brukerne, gir dem tilbakemelding på at det har blitt i overkant useriøse med litt for mange likheter med en gjennomsnittlig endetarm.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå tror jeg ikke at jeg skal påberope meg noen dypere kunnskap om endetarmen og dets produkter enn deg, så det får jeg ta ditt ord på.

Selvsagt er det legitimt å ha synspunkter på journalistikken. Men det blir betydelig mer konstruktivt om man har noen ideer om ikke bare hvordan man skal gjøre det mer seriøst, men også hvordan man skal kunne drive det lønnsomt uten at dere brukere skal betale et øre for moroa.

Så langt i disse artikkeltrådene har jeg sett mye sammenligninger med avfall av ulik art, men fint lite konstruktiv kritikk.

Geir :)

Lenke til kommentar

Når det postes rent søppel som man ikke vil ha postet på amobile, er det ikke så mye annet å kommentere enn at det er søppel som man ikke vil ha postet på amobil. Eller drit, for å fullføre sammenlikningen over.

Det er vel uanstt ingen nyhet at amobil har endel lesere som er lit over gjennomsnittlige interesserte i mobil og relaterte emner, og det blir da ogsp ofte påpekt hva man ønsker: Egenprodusert innhold, grundige tester, at de ikke ukritisk reposter møl de finner på itavisen der de selv ikke en gang har tatt seg bryet med å lese kilden, mfl.

Amobil gjør det f.eks. vanligvis godt når de skriver tester, tar med detaljer for geeksene samtidig som de forklarer for ikke-geeksene, og gjør en god ut-av-esken-vurdering for Ola Nordmann også.

Jeg tror uansett ikke det er vanskelig å finne noen konsensus blandt lesrne av denne artikkelen om at dette er en drøvtygget (og i tillegg så unøyaktig at den er misvisende, eller i beste fall nært å vøre det) sak som ikke har noen nyhetsinteresse.

Jeg tror heller ikke amobil-"journalisten" som postet dette har noen problemer med å se dette - jeg er fullstendig overbeist om at han visste det på forhånd, men valgte å poste den likevel. Da er det fint å vite at neste gang han får den følelsen, skal han la være.

Lenke til kommentar

Det kan godt komme en artikkel om de sykt mange bra apps som er kommet til N9 i løpet av den siste tiden, hvis redaksjonen trenger materiale:

Opera Mobile 11

Open Video Player

VLC

Sigma Player

Dropbox

CuteTube

osv.

Eller den soon-to-come highly anticipated PR 1.1 som bringer rundt 3500 endringer og features.

Sånn siden det blir spurt.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...