Gå til innhold

Hvorfor slik overflod av menn?

€uropa

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jentene skulle hatt pule plikt! Alle sammen som gikk på byn måtte pule før klokken 03:00. Da hadde det virkelig blitt pølsefest, Hamburger fest og hele sulamitten! Ketchup fest visst mense damene hadde blitt med!! Ja til Ketchup på pølsene :new_woot:

for en herlig trankegang! OMG

Lenke til kommentar

Du er på feil steder, kompis :)

pølsefest? på grunn av menn?? OMG :O

Ute og troller, eller røykt deg stein igjen?

hvorfor spør du om det? du kjenner jo meg! men får ikke du noen reaksjoner på tema? men fortsatt så kunne du si at du tror at jeg er ute å troller... Og du som tydeligvis hadde lite sanser hadde vel tatt deg noen øl for mye og ligger å er fyllesjuk nå mens jeg har sovet godt og føler meg helt frisk :D

Du er et troll du!

Lenke til kommentar

Hvorfor er det slik at hver eneste fest eller nattklubb man er på, alltid blir en pølsefest?

MÅ du gå på fest da?

Altså greia med mange fester er jo at folk skal drikke seg fulle sånn at det ikke blir noen hemninger når man møter hverandre. Så hvis jenter syns at det er vanskelig å forstå at det er noen fester som de ikke bør gå på så må dere finne på noe annet. Du er kanskje en av de frekke som liker å gjøre en mann kåt med sexy lettkledde klær og tror at det ikke gjør noe. Det er jo så mye annet enn fyll og fest som det går an å finne på men det er vel ikke for de som er lite kreative...?

Lenke til kommentar

Jeg er en mann, hvis det var uklart. Jeg klarer meg fint uten å feste. Jeg gjør det ikke ofte, heller. Jeg bor i Østfold, så jeg har vært omkring på forskjellige steder her, med masse forskjellige grupper mennesker. Jeg tror fordelingen mellom menn og kvinner er veldig lik her, men av en eller annen grunn velger jentene å bli hjemme, mens både private hjem og utestedene her renner over av menn. Russefestene er også slik, men ikke like ille.

Men det var slik før vi menn ble flere enn kvinnene, og det er mer enn 5-6% flere menn det er snakk om.

Lenke til kommentar

Men det var slik før vi menn ble flere enn kvinnene, og det er mer enn 5-6% flere menn det er snakk om.

Sikkert på grunn av innvandring.. hadde ikke forundra meg om det var flest menn som kom inn i landet og det har jo kommet mange nok til å få en skjev fordeling.

Lenke til kommentar

Jentene skulle hatt pule plikt! Alle sammen som gikk på byn måtte pule før klokken 03:00. Da hadde det virkelig blitt pølsefest, Hamburger fest og hele sulamitten! Ketchup fest visst mense damene hadde blitt med!! Ja til Ketchup på pølsene :new_woot:

Og folk lurer på hvorfor det er så mange voldtekter rundt om i Oslo i disse dager...

Lenke til kommentar

Det var vel 5-6% flere menn som blir FØDT, ikke menn totalt? Som utjevnes av at menn lever kortere.

Noen som vet hvordan fordelingen er i norge med innvandrere og hele pakka?

nei, det var menn totalt og på grunn av innvandring så er det blitt større prosentandel av menn din dott. uansett så er innvandring den største faktoren her.

Menn kan ikke en gang bli født... Ingen blir født som mann! Jeg har mistanke om at du drikker litt for mye i helgene.

Endret av trespiser
Lenke til kommentar

Og folk lurer på hvorfor det er så mange voldtekter rundt om i Oslo i disse dager...

Ja er det ikke rart du? Det er jo jeg som voldtar dem alle sammen, seff! Nå slipper folk å lure mer! laugh.gif

Lenke til kommentar

Hvorfor er det slik at hver eneste fest eller nattklubb man er på, alltid blir en pølsefest?

MÅ du gå på fest da?

Altså greia med mange fester er jo at folk skal drikke seg fulle sånn at det ikke blir noen hemninger når man møter hverandre. Så hvis jenter syns at det er vanskelig å forstå at det er noen fester som de ikke bør gå på så må dere finne på noe annet. Du er kanskje en av de frekke som liker å gjøre en mann kåt med sexy lettkledde klær og tror at det ikke gjør noe. Det er jo så mye annet enn fyll og fest som det går an å finne på men det er vel ikke for de som er lite kreative...?

Wow, så kjipt du får noe så gøy til og høres ut.

De mest kreative har ofte vært ganske bohemiske.

Endret av Sebbe
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...