nVIDIAsucks Skrevet 14. august 2003 Del Skrevet 14. august 2003 De er lekre begge to. Har skikkelig problemer med å velge Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 14. august 2003 Del Skrevet 14. august 2003 Velg blå, helt klart! Den rød blir litt feminin... Det er en smakssak, uansett. Lenke til kommentar
CosworthPower Skrevet 14. august 2003 Forfatter Del Skrevet 14. august 2003 Jeg kjøpte rød,den er feeeet.. Satser på å fa tak i noen deksler eller en dummy tlf etter hvert Lenke til kommentar
M-lady Skrevet 15. august 2003 Del Skrevet 15. august 2003 ...men hvorfor ikke sølv? Jeg skal kjøpe ny telefon nå, og valget står mellom Nokia 7250i og SE T610 i sølv. Men for meg teller utseendet en hel del, og derfor ser det ut til at det blir Nokia, til tross for manglen på bluetooth... Er det noen som ønsker å argumentere for den ene eller andre telefonen? Jeg er litt redd T610 kan inneholde en del feil ettersom det er første "utgave", mens 7250i burde være mer oppdatert og rensket for feil. Tenker jeg rett?? Lenke til kommentar
genser Skrevet 15. august 2003 Del Skrevet 15. august 2003 Mlady, det kommer jo nye firmware til T610 etterhvertm så da blir feilene rettet på. Søk litt, det er mange tråder her på forumet som sammenlikner T610 og 7250(i). Lenke til kommentar
CosworthPower Skrevet 15. august 2003 Forfatter Del Skrevet 15. august 2003 Fikk min T610 i dag,og den har R1L firmware som er den nyeste og beste,fikk blå i stedet for rød da.. Happy for det,så på en rød på Elkjøp i går og den er femi altså....eller homo om du vil. Blue rocks! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NN7wWQ Skrevet 15. august 2003 Del Skrevet 15. august 2003 Bestilte du rød, men fikk blå? Selv om du er fornøyd er jo det svakt av butikken.. Lenke til kommentar
CosworthPower Skrevet 15. august 2003 Forfatter Del Skrevet 15. august 2003 Egentlig så bestillte jeg blå men så sendte jeg mail om å bytte til rød litt sent i går kveld,det var før jeg så på den røde.. Så det er jeg som rota litt. Men er gla jeg fikk blå i stedet for rød,så det ordnet seg til det beste.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NN7wWQ Skrevet 15. august 2003 Del Skrevet 15. august 2003 Hehe, da er det jo heller bra av butikken da =) Bra du ble fornøyd etter å ha ombestemt deg ørten ganger nå da. Ps: noen si ifra hvis det kommer et sted det går an å kjøpe blå/rødt deksel! Lenke til kommentar
CosworthPower Skrevet 15. august 2003 Forfatter Del Skrevet 15. august 2003 Hehee,ja det er bra de er tanke lesere. Satser på å få tak i en rød og sølv dummy tlf tenker jeg Har mine kontakter vettu. :wink: Lenke til kommentar
3650 Skrevet 15. august 2003 Del Skrevet 15. august 2003 jeg synes den blå er finest! Selges en del dummy´er på ebay. http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewI...&category=15042 (Denna er i sølv, men det kommer sikkert i andre farger der også om ikke så veldig lenge...) Lenke til kommentar
CosworthPower Skrevet 15. august 2003 Forfatter Del Skrevet 15. august 2003 Til alle med T610: Anbefaler dere å polere HELE telefonen med Blå Turtle Wax eller annen wax.. Men ikke en wax med slipemiddel i(!!!)Poler 2-3 ganger etter hverandre over det sorte og displayet,dette gjør at du bare kan "tørke" av telefonen med eks t-skjorten eller genseren når du har mye fingermerker etter nysgjerrige folk som skal se på tlf. Funker helt perfekt,forhindrer også de små ripene som er lett å få! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå