CosworthPower Skrevet 13. august 2003 Del Skrevet 13. august 2003 Har nå hatt min Nokia 6100 i ca1mnd og det er på tide å bytte(!) igjen.. Har bestemt meg for en T610 men jeg er usikker på hvilken farge jeg skal ha. Rød eller blå? Liker begge.. Blå kanskje.. Lenke til kommentar
B0hemen Skrevet 13. august 2003 Del Skrevet 13. august 2003 Er det ikke mulig med avstemninger her? Polls. Jeg ville stemt på blå. Lenke til kommentar
smas190 Skrevet 13. august 2003 Del Skrevet 13. august 2003 har bare sett nice bilder av den røde.. har ikke fått sett så mye på den blå kan noen legge ut bra bilder av begge to her da? ikke de bildene med han fyren som viser frem dekslene, og T800 på den andre mobil siden.. så det blåe dekslet så dårlig der.. den hvite standarden er stygg.. kanskje jeg kan begynne å like noen av de andre fargene Lenke til kommentar
Vice Skrevet 13. august 2003 Del Skrevet 13. august 2003 Blå for menn, rød for damer. Lenke til kommentar
beh Skrevet 13. august 2003 Del Skrevet 13. august 2003 Sonyericsson T610 i blå og rød Lenke til kommentar
geokri Skrevet 13. august 2003 Del Skrevet 13. august 2003 så dem begge "live" i går, den blåe er ikke noe fin, den er alt for mørk, så den røde er nok finest. huff.....må nok klare meg med min sølvfargede, er vel for råflott å skifte bare for å få anna farge 8) heller vente på sx1.. :wink: Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 13. august 2003 Del Skrevet 13. august 2003 Kan du ikke bare kjøp den du synes passer for deg,det er jo tross alt du som skal ha den :wink: Lenke til kommentar
OleP Skrevet 13. august 2003 Del Skrevet 13. august 2003 så dem begge "live" i går, den blåe er ikke noe fin, den er alt for mørk, så den røde er nok finest. huff.....må nok klare meg med min sølvfargede, er vel for råflott å skifte bare for å få anna farge 8) heller vente på sx1.. :wink: Vel, smag og behag det.. Jeg har i hvertfall den blå og jeg synes den er veldig fin Blå er for menn, Rød for kvinner Lenke til kommentar
mbskywalker Skrevet 13. august 2003 Del Skrevet 13. august 2003 jeg så en jente med gull i dag. Lenke til kommentar
Gompedyret Skrevet 13. august 2003 Del Skrevet 13. august 2003 Rød eller blå? Liker begge.. Blå kanskje.. Dette er alltid et like interessant dilemma og symboliserer på en ypperlig måte de store valg et menneske må foreta i livet; liv eller død? Pasjonert monogami eller kynisk seksualitetsutfoldelse? Mora eller dattera? Jobb eller lotto? Alfa eller omega? Man skal ikke ta lett på slike valg som ens fremtid kan komme til å stå eller falle på. Jeg har laget en test til hjelp for deg i denne vanskelige stunden. Spørsmål 1: Hva slags ord liker du best av de under? A: BLÅ B: RØD Tell antall A- og B-svar. Flest A-svar: Det er mye som tyder på at du nok ville komme best utav det med en blå mobiltelefon. Flest B-svar: Du har en sterk dragning mot røde mobiltelefoner, og ville derfor gjøre lurest i å gå etter en slik. 8) Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 13. august 2003 Del Skrevet 13. august 2003 Rød eller blå? Liker begge.. Blå kanskje.. Dette er alltid et like interessant dilemma og symboliserer på en ypperlig måte de store valg et menneske må foreta i livet; liv eller død? Pasjonert monogami eller kynisk seksualitetsutfoldelse? Mora eller dattera? Jobb eller lotto? Alfa eller omega? Man skal ikke ta lett på slike valg som ens fremtid kan komme til å stå eller falle på. Jeg har laget en test til hjelp for deg i denne vanskelige stunden. Spørsmål 1: Hva slags ord liker du best av de under? A: BLÅ B: RØD Tell antall A- og B-svar. Flest A-svar: Det er mye som tyder på at du nok ville komme best utav det med en blå mobiltelefon. Flest B-svar: Du har en sterk dragning mot røde mobiltelefoner, og ville derfor gjøre lurest i å gå etter en slik. 8) Dette er ett gullkorn, dere! Lenke til kommentar
CosworthPower Skrevet 13. august 2003 Forfatter Del Skrevet 13. august 2003 Hmm.. Rød er jo lekker da.. Er i tvil jeg.. Har akkurat solgt min N6100 og er på utkikk etter en ny,hvilke telefoner anbefaler dere til 3500kr? Ikke noen store slagvåpen :wink: Lenke til kommentar
CosworthPower Skrevet 13. august 2003 Forfatter Del Skrevet 13. august 2003 Se som den røde glinser... Nam :wink: Lenke til kommentar
CosworthPower Skrevet 13. august 2003 Forfatter Del Skrevet 13. august 2003 Bestillte blå jeg,im a maaaaaaaan... :wink: Er de raske på Norwegian Telecom,tenkte på sending? Bestillte derifra.. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 14. august 2003 Del Skrevet 14. august 2003 Jeg vet ikke helt, syntes faktisk at den rød er ganske snasen (ja, er gutt:p) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NN7wWQ Skrevet 14. august 2003 Del Skrevet 14. august 2003 Bestillte blå jeg,im a maaaaaaaan... :wink: Er de raske på Norwegian Telecom,tenkte på sending? Bestillte derifra.. Stod det ikke før i den posten at du valgte rød? Eller blander jeg med en annen thread? Lenke til kommentar
CosworthPower Skrevet 14. august 2003 Forfatter Del Skrevet 14. august 2003 Hmm.. Jeg har ikke skrevet at jeg skulle ha rød.. Men ombestemte meg liiiike før jeg bestillte,ble visst rød gitt Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NN7wWQ Skrevet 14. august 2003 Del Skrevet 14. august 2003 Er vel jeg som surrer da, eller så viste jeg bare du kom til å ombestemme deg Lenke til kommentar
CosworthPower Skrevet 14. august 2003 Forfatter Del Skrevet 14. august 2003 Var sikkert det,tankeleser? :wink: Er i hvertfall lekker den røde,girl or not.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå