Samoht84 Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Heisann. Lurte på om XFX Radeon HD 6950 2GB GDDR5 "Dual Fan" PCI-Express 2.1, 2xDVI, HDMI, 2xmini-DisplayPort, 800MHz er ett bra skjerm kort sånn i forskjell til nykommerne. Hvordan kan det forventes og kjøre på nye spill som BF3 eller The Witcher2? og hva i alle dager betyr det XFX foran?, når eg leter etter drivers eller googler hd 6950 så finner eg 10talls vis med 6950 HD kort med masse forskjellig navn. Lenke til kommentar
Xenon69 Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 XFX er merket, men er samme GPUen. Noen har bedre vifter, andre er factory overclocka, og garanti er de store forskjellene. Når det gjelder 6950 er det et godt kort, i noen tilfeller kan du flashe det til 6970(søk på google). Tror du kan ha bf3 på high i allefall med en god cpu:) Lykke til! Lenke til kommentar
Samoht84 Skrevet 5. november 2011 Forfatter Del Skrevet 5. november 2011 aaah er merket. lols.. trodde det var noe epic nice noe eg:p å flashe er det samme som overclocke? og er det trygt? er dual fan på kortet,kanskje det hjelper litt på? leste man kan miste garantien på kortet av det også?`(noe som ikke er noe gale så lenge kortet ikke blir ødelagt:p) Takk for hjelpen:) Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 aaah er merket. lols.. trodde det var noe epic nice noe eg:p å flashe er det samme som overclocke? og er det trygt? er dual fan på kortet,kanskje det hjelper litt på? leste man kan miste garantien på kortet av det også?`(noe som ikke er noe gale så lenge kortet ikke blir ødelagt:p) Takk for hjelpen:) Flashing betyr å starte maskinen i DOS, kjøre ATIFlash *****.rom, og restarte. Med mindre du har dual-BIOS og du vet hva dette er ville jeg holdt meg unna. En dårlig flash kan gjøre ditt fine kort til en dyr papirvekt som du ikke får sendt i retur på garanti eller annet. Overklokking er på den måten langt tryggere, dette gjøres i Windows og gir deg bedre resultater enn noen form for flashing. Dobbel vifte hjelper på lavere støynivå for lignende kjøling. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå