Canute Skrevet 13. august 2003 Del Skrevet 13. august 2003 Surfet litte granne hihi og fant dette bilde! Har tenkt å gjøre det samme http://www.metku.net/index.html?sect=view&...awing/index_eng 1. Er dette helt safe? 2. Hvor kan jeg få kjøpt en slik UV penn? Skal kjøpe meg UV kaltode i fra microplex Lenke til kommentar
Velmont Skrevet 13. august 2003 Del Skrevet 13. august 2003 wow, dét var litt tøft Det ser safe ut ja.. Jeg ville ha gjort det for å si det sånn.. Ellers så bør du sjekke i din lokale bok-handel. De har ofte slik, har sett det her nede på Kilden om jeg ikke tar feil (i Stavanger). Dessuten tror jeg lillesøster har en. Lenke til kommentar
Marzo Skrevet 13. august 2003 Del Skrevet 13. august 2003 De har på kilden ja, og i bokforhandlerene i byn. Så e vel likegyldig for resten av norge. Tenkt lenge på ideen selv (hentet fra metku), men ikke vert helt safe og vil ikke utsette ti4600 kortet for den slags gambling... Ikke enda vertfall..... Lenke til kommentar
Canute Skrevet 13. august 2003 Forfatter Del Skrevet 13. august 2003 *bor også i Stavanger seff* Stikker vell på kilden i morra da, vil gjerne vite flere syns punkter om det er safe... Har et GF TI 4400, er det ikke 90% safe tørr jeg ikke. Eneste jeg har modda var en vifte på sida samt spraya kabinettet svart :-/ Så jeg er ikke erfaren Lenke til kommentar
Velmont Skrevet 13. august 2003 Del Skrevet 13. august 2003 prøv litt hardt på et gammelt nettverkskort eller noe først da! Og legg ut bilder når du er ferdig (men det er standard da;)) Forressten fint at alle bor i Stavanger Lenke til kommentar
Canute Skrevet 13. august 2003 Forfatter Del Skrevet 13. august 2003 Hehe, har en pc her så skal på dynga uansett, lekte med den da jeg var liten og har ikke blitt dumpa. 70 mhz eller.no Kan nok stjele en del deler der i fra Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 13. august 2003 Del Skrevet 13. august 2003 I tråden som heter "Microplex" som ble opprettet for to dager siden (?), så skriver en netconnection.no, 3dfxcool.no + en tredje butikk. Denne tredje butikken har slike penner. Flott forklaring Edit: Det er "yngvehos" som skrev dette. Edit2: Så var det Basus som sa det da. http://www.digitalimpuls.no/aspx/prdinfo.a....aspx?plid=1329 Lenke til kommentar
joorus Skrevet 13. august 2003 Del Skrevet 13. august 2003 Du kan trygt leke deg med en uv-penn. Hva skulle gå galt? Lenke til kommentar
Canute Skrevet 13. august 2003 Forfatter Del Skrevet 13. august 2003 HMF! Ble litt skuffet, var innom kilden's bokhandel, men neida, de visste ikke hva en "UV penn" er! Samtlige av de 7 andre butikkene jeg var innom (1 på Kilden, Litografen, og 5 stk på Kvadrat) visste heller ikke hva en UV penn er! Noen som vet spesifik hvor jeg kan få kjøpt det?! Jeg skal oppgradere pcen via nettet og har jeg ingenting i mot å bare slenge en UV penn i korga, men eneste plassen jeg har sett det er på multicom, og siden jeg ikke skal kjøpe noe der gidder jeg ikke kjøpe en penn til 20kr og betale 100++ for porto og oppkrav! Lenke til kommentar
bambam Skrevet 13. august 2003 Del Skrevet 13. august 2003 Ofte de ikke vet hva UV-penner er i slike butikker. Prøv og spør etter "penner som lyser i mørket" eller noe Lenke til kommentar
tempezzzt Skrevet 13. august 2003 Del Skrevet 13. august 2003 Bruke UV penn på kort burde ikke være noe problem ettersom de fleste kortene er "lakket" (For å unngå kortslutninger osv..) Kanskje ikke trix å bruke etsende penner da.. (Ikke bruk noe du ikke ville slikket på) Ser forresten vanvittig tøfft ut - nesten så det er verdt pengene i oppkrav for en slik penn. Forøvrig selger de uv-malig på http://www.ljudia.no 8) Dette blir mitt neste prosjekt skjønner jeg.. (Jeg har 3xUV rør i min mid. Chieftec Dragon.. -og det begynner å bli litt kjipt å kunn se lyset fra klistrmerker og andre hvite ting i kabinettet..) Lenke til kommentar
AL3X Skrevet 13. august 2003 Del Skrevet 13. august 2003 Surfet litte granne hihi og fant dette bilde! Har tenkt å gjøre det sammehttp://www.metku.net/index.html?sect=view&...awing/index_eng 1. Er dette helt safe? 2. Hvor kan jeg få kjøpt en slik UV penn? Skal kjøpe meg UV kaltode i fra microplex 1. Virker temmelig safe. Har gjort det på samtlige av mine kort, de funker fremdeles etter 4 mnd'r. 2. Du kan bare kjøpe en markør, pass på at det står Flouroscent (eller noe i den duren) på de. Funka for meg iallefall.. Ellers er det ikke mye å si. Det er temmelig lett å få det unna, men det tar tid. Men ser bra ut, det gjør det! Lenke til kommentar
oxbow Skrevet 13. august 2003 Del Skrevet 13. august 2003 http://www.officedepot.com/ddSKU.do?id=372...Q22032&level=SK Lenke til kommentar
Velmont Skrevet 13. august 2003 Del Skrevet 13. august 2003 Altså, jeg er riiiimelig sikker på at jeg så det. Men det står altså ikke UV penn på. -- Men de ser litt halvveis radioaktive ut se selv istedenfor å spørre.. bedre i dette tilfellet Lenke til kommentar
AL3X Skrevet 13. august 2003 Del Skrevet 13. august 2003 Altså, jeg er riiiimelig sikker på at jeg så det. Men det står altså ikke UV penn på. -- Men de ser litt halvveis radioaktive ut se selv istedenfor å spørre.. bedre i dette tilfellet De trenger ikke være av UV typen..bare kjøp/bruk en flour penn, finnes i de fleste butikker som selger skolemateriale for tiden. Som jeg sa i første posten. En markør penn/tusj funker bra.. Lenke til kommentar
Eriond Skrevet 13. august 2003 Del Skrevet 13. august 2003 Microplex har også UV-tusj. Står under Casemods -> Annet, om jeg ikke husker feil. Gidder ikke sjekke akkurat nå *lat* Lenke til kommentar
b-real Skrevet 13. august 2003 Del Skrevet 13. august 2003 Damit, det derre var tøft. Tror nesten jeg må skaffe meg ei slik UV-ting Lenke til kommentar
Orbitz Skrevet 13. august 2003 Del Skrevet 13. august 2003 Ja, drit tøft! Fikk tak i penner i en bok-handel på Kvadrat Testa det på et gammelt ISA kort jeg fant i kjelleren! Drit bra effekt!!!! Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 13. august 2003 Del Skrevet 13. august 2003 Les posten min lengre opp for link til webshop. Lenke til kommentar
Canute Skrevet 13. august 2003 Forfatter Del Skrevet 13. august 2003 Ja, drit tøft! Fikk tak i penner i en bok-handel på Kvadrat Testa det på et gammelt ISA kort jeg fant i kjelleren! Drit bra effekt!!!! NEI?!?!!? O M G! Jeg var inneom begge bokhandlene men neida, de hadde ikke noe sånt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå