Bjarnemann Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Hola! Har nå starta på PSMF, og tenker å holde denne "kuren" en 10-14 dagers tid. Men etter å ha gått på kuren i 2 dager ser jeg at den kan være vanskelig å gjennomføre rent praktisk. Å tylle i meg shakes hele tiden orker jeg ikke, 2 om dagen holder i lange baner. Et godt eksempel på at det kan være vanskelig å gjennomføre er treningen jeg har 2 dager uken. Først jogger jeg 7-8 km, og trener så boksing i 2 timer sammenhengende. Trening som totalt sett pleier å rompekjøre meg, og jeg passer derfor på å stjele en kvart liter eller fra fra kjøleskapet der jeg trener så jeg har litt næring til jeg kommer hjem til ordentlig mat. Eller om jeg feks spiser en skyr eller gud forby en pølse uten brød på jobb. Er dette som ketoseopplegget, med at det minste feiltrinn ødelegger omtrent hele dietten, eller er det mer glidende overganger? Kan jeg drikke litt melk om det ikke finnes noen annen løsning, eller detter jeg ut av kuren da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå