Gå til innhold

[Telenor] Kjøp av ny telefon før bindingstiden er over, kan man betale mellomlegget?


Anbefalte innlegg

Hallo!

 

 

Jeg vurderer å kjøpe nye iPhone 4S med abonnementet Komplett M fra telenor (dette koster 450 kroner i måneden). I den forbindelse har jeg et spørsmål:

 

  • Jeg har en mobil nå med Komplett M fra før av (riktignok bindingstiden har ikke gått ut!), som koster 200 kroner i måneden. Kan jeg nå kjøpe iPhone 4S og fortsette abonnementet mitt på den (ettersom det er samme abonnement iPhone selges med i butikken), og evt. betale mellomlegget på 250 kroner i måneden

 

Takk for svar! :D

Endret av cyclo
Emnetittel forbedret
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Eller du kan bare kjøpe telefonen på Apple Store Norge UTEN noen form for abonnement (som det skal være der så vidt jeg vet) og dermed bare fortsette på det gamle når du får den? Prisen blir da på 4.890,00,- ;):D

 

- http://store.apple.com/no/browse/home/shop_iphone/family/iphone

 

Husk at du trenger MikroSIM med iPhone da (hvis det er din første)..

 

Får se om jeg skal ha en selv etter hvert også.. er ny til dette selv men kom nettopp over dette med Apple Store og salg uten abonnement så måtte nesten si ifra ;)

Endret av Grasli
Lenke til kommentar

Eller du kan bare kjøpe telefonen på Apple Store Norge UTEN noen form for abonnement (som det skal være der så vidt jeg vet) og dermed bare fortsette på det gamle når du får den? Prisen blir da på 4.890,00,- ;):D

 

- http://store.apple.com/no/browse/home/shop_iphone/family/iphone

 

Husk at du trenger MikroSIM med iPhone da (hvis det er din første)..

 

Får se om jeg skal ha en selv etter hvert også.. er ny til dette selv men kom nettopp over dette med Apple Store og salg uten abonnement så måtte nesten si ifra ;)

 

Joda, det kan jeg jo! Men det har seg slik at jeg kan få den for drøyt 1000 kroner billigere om jeg kjøper den med abonnementet, det åpnes nemlig en ny butikk her jeg bor og de kliner derfor til med kampanje!

Lenke til kommentar

Høres ut som at du har binding på abonnementet med såkalt fakturafratrekk og ikke mot en telefon, da kan du nok kjøpe ny telefon og binde deg opp på nytt for 12 mnd uten å få bruddgebyr, da stiger månedsavgiften din til 449,- . Du kan ikke si opp hos telenor og flytte nummeret til en annen operatør.

Endret av Smeltelim
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Høres ut som at du har binding på abonnementet med såkalt fakturafratrekk og ikke mot en telefon, da kan du nok kjøpe ny telefon og binde deg opp på nytt for 12 mnd uten å få bruddgebyr, da stiger månedsavgiften din til 449,- . Du kan ikke si opp hos telenor og flytte nummeret til en annen operatør.

 

Yes! Det jeg ville høre, mange takk :new_woot:

Lenke til kommentar

Høres ut som at du har binding på abonnementet med såkalt fakturafratrekk og ikke mot en telefon, da kan du nok kjøpe ny telefon og binde deg opp på nytt for 12 mnd uten å få bruddgebyr, da stiger månedsavgiften din til 449,- . Du kan ikke si opp hos telenor og flytte nummeret til en annen operatør.

 

For meg virker dette feil.

han sier at han er inne i en bindingsperiode, han kan derfor ikke binde seg med 12 nye måneder i tillegg til de han har, da dette strider imot norsk lov.

 

Han kan derimot bryte bindingen mot ett bruddgebyr og tegne en ny avtale med hvilken opperatørene han vil.

Lenke til kommentar

Hallo!

 

 

Jeg vurderer å kjøpe nye iPhone 4S med abonnementet Komplett M fra telenor (dette koster 450 kroner i måneden). I den forbindelse har jeg et spørsmål:

 

  • Jeg har en mobil nå med Komplett M fra før av (riktignok bindingstiden har ikke gått ut!), som koster 200 kroner i måneden. Kan jeg nå kjøpe iPhone 4S og fortsette abonnementet mitt på den (ettersom det er samme abonnement iPhone selges med i butikken), og evt. betale mellomlegget på 250 kroner i måneden

 

Takk for svar! :D

 

 

Ring telenor å forhør deg om bindingstiden eller gå innom butikken, de finner fort ut av dette. Eventuelt kan du sende meg en PM med tlf nummeret ditt så kan jeg sjekke opp dette på jobb i morgen(jobber hos en Telenor Forhandler) :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...