deejay92 Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 (endret) Lurer bare på om noen kjenner til en OK kinesisk takeaway resturant i Bergen sentrum? Vet om den "China Palace" på Torgallmenningen, men leverer de eller er det bare resturant? Hvis de leverer, hvordan er maten? (Vet om en i nærheten av Danmarksplass, men den har jeg hørt ikke er noe særlig?) NB: Med takeaway tenker jeg på om de kjører ut! Endret 4. november 2011 av deejay92 Lenke til kommentar
Troll-I-Hatt Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 Det ligger en i Marken som er grei nok. Tror ikke de kjører ut, men det er i alle fall mulighet for take-away. Lenke til kommentar
deejay92 Skrevet 5. november 2011 Forfatter Del Skrevet 5. november 2011 Det ligger en i Marken som er grei nok. Tror ikke de kjører ut, men det er i alle fall mulighet for take-away. Takk, men mer på utkikk etter noen som kjører ut. Er diggere å kunne få maten på døra Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 Den i Marken ble jeg matforgiftet på, så den ville jeg styrt unna. Litt min egen feil som bestiller fra bunnen av forrett-menyen, men likevel. Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 (endret) China Palace er god, men tviler på de kjører. Når jeg tenker meg om så er det ikke lenge siden jeg så en facebookgruppe som etterlyste utkjøring av kinamat i Bergen, så du skal ikke se bort i fra at det ikke finnes (i så fall har de gjemt seg godt). Edit: Er det Ho Ho Snaddermat du tenker på når du sier Danmarksplass? Jeg har bare spist der en gang, men det jeg fikk var i hvert fall ikke noe å si på. Ikke har jeg hørt noe negativt om de heller. Er du sikker på de kjører? På siden deres fant jeg kun info om henting av mat. Endret 14. november 2011 av Må jeg? Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 Hvis du også kan hente selv: Sze Chuan House på Korskirkealmenningen. Har sikkert spist der tusen ganger. Billig og bra mat, store porsjoner. Vet ikke hvor vanlig det egentlig er med utkjøring av kinamat, det er mest pizzabulene som driver med den slags. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå